Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
    kan je een golfje nog steeds opendoen met een halve tennisbal?

(ik mag niet meer provoceren dus ik zwijg)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus

(ik mag niet meer provoceren dus ik zwijg)
      en ik provoceer niet, maar stel een eenvoudige vraag.

Comment

• Ik heb daar meer geluk mee, bij mij zullen ze ni komen pikken als ze die bak zien staan denken ze toch dat daar niks waardevols in zit

In het begin nam ik ook altijd mijn frontje er af ma nu niet meer, alleen als hij ergens verlaten staat of ergens waar ik het niet betrouw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
          Ik heb daar meer geluk mee, bij mij zullen ze ni komen pikken als ze die bak zien staan denken ze toch dat daar niks waardevols in zit

In het begin nam ik ook altijd mijn frontje er af ma nu niet meer, alleen als hij ergens verlaten staat of ergens waar ik het niet betrouw.
          Ik heb het vorig jaar 2x meegemaakt, voor mij is het sindsdien simpel: het frontje van m'n radio haal ik er elke keer uit!
          '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
          '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Hoe zit het eigenlijk met de Microbus?

Komt die er of niet ?

Comment

• 't Is heel de tijd een welles nietes spelletje geweest, en ben de tel kwijtgeraakt.

Ik hoop in ieder geval van wel! Tofste retro-wagen van de hele hoop die nu rond rijdt.

(Als hij kwam ging het nog lang duren, dat herinner ik mij nog (2009 ?))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver
                't Is heel de tijd een welles nietes spelletje geweest, en ben de tel kwijtgeraakt.

Ik hoop in ieder geval van wel! Tofste retro-wagen van de hele hoop die nu rond rijdt.

(Als hij kwam ging het nog lang duren, dat herinner ik mij nog (2009 ?))

Als ie komt, dan komt ie stante pede in m'n garage ! Geen twijfel

Zwarte kleur, donkere ramen. grrr

Ik heb al gehoord dat ie zou komen, maar dan met redelijk vette motoren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                  heb je de auto die ervoor staat, en toevallig hetzelfde model is met dezelfde kleur, al eens geprobeerd?
                  jah, moest er nu een voorstaan he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves

Heb vorige zomer exact hetzelfde voorgehad. Geen enkel spoor terug te vinden op de wagen maar m'n sleutel ging niet meer in het slot...Bij mij ook hetzelfde resultaat: nieuwe radio en nieuw slot moeten laten steken.

Sterkte
                    De sleutel gaat er wel nog in, maar ik kan hem niet meer verdraaien. Kan hem wel langsbinnen nog opslot doen...

Twas de radio die ik van DeGioke overkocht heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves
                      Ik heb het vorig jaar 2x meegemaakt, voor mij is het sindsdien simpel: het frontje van m'n radio haal ik er elke keer uit!
                      Ik probeer het altijd te doen ... maar als ik echt in het centrum geparkeerd sta, of ik ben geen 10 minuten weg, dan laat ik het achterwege.
                      Tot nu toe heb ik geluk gehad ('t is wel een kl0te radio, misschien kennen de dieven er ook iets van ), maar ik hou hout vast
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
                        Waarom ben ik niet verbaasd ?

Alles van die kerel trekt ongeluk aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
                          Ahaaa.... daar komt de knoop uit de aap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra

Tmag wel gezegd worden, dat een goeie koop was (voor de tijd dat hij er was) !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                              Ik zag eerder een koord uit 'n kat komen...zie ik roze olifanten?

Comment

• Weet er iemand dat je een caddy met achterbank als lichte vracht kan inschrijven ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy
                                  Weet er iemand dat je een caddy met achterbank als lichte vracht kan inschrijven ?
                                  Ja, iemand weet dat.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy
                                    Weet er iemand dat je een caddy met achterbank als lichte vracht kan inschrijven ?
                                    Ik geloof dat minimum 50% van de lengte vd auto of van het interieur bagageruimte moet zijn en afgescheiden moet zijn door een (vaste) wand. Bij een Caddy met achterbank zal dat volgens dus niet het geval zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                      Ja, iemand weet dat.
                                      wie?

geldt de 50 % regel nog? dan is 't simpel: de lengte van de laadruimte moet 50 % van de wielbasis zijn. oplossing voor de vraag: effe bij de vw-boer binnenstappen met een lintmetertje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
                                        Ik geloof dat minimum 50% van de lengte vd auto of van het interieur bagageruimte moet zijn en afgescheiden moet zijn door een (vaste) wand. Bij een Caddy met achterbank zal dat volgens dus niet het geval zijn
                                        Wielbasis bedoel je.
                                        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                          Wielbasis bedoel je.
                                          mijn antwoord was weer niet goed genoeg?

Comment

Working...
                                          X