Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyDe diesel rijdt zeer aangenaam!
Geen permanente vierwielaandrijving maar wel dankzij de 4MOTION die door m’n leraar beweerd werd als pure hightech!
Wat ik indrukwekkend vond, was dat er nogal veel elektronica aanwezig was aan boord, full uitgerust – alles wat je kan bedenken, behalve was er geen TV geïnstalleerd.
Interieur is van hoogstaande niveau! Ongelofelijke ruimte en ziet er zeer royaal uit!
Wat motor betreft (5.0 TDI V10 313PK), subliem gewoon voor een diesel! Ondanks zijn zware gewicht accelereert de wagen enorm, ook bergop. Enorm veel koppel 750Nm!
In kleine 7 sec. = 0-100km/h
We zijn echter tot 130 km/u gegaan – lichten, druk verkeer en ach die stomme links-rijders hinderden ons…
Wat geluid betreft = binnen helemaal geen dieselgerammel! Je hoort alleen maar de V10 klinken met een zacht gebrom! Om van te genieten…
Nog iets: m’n leraar deed fijne inhaalmanoeuvres met die grote wagen en da’s echt leuk
Het verbruik valt mee: 11liter gemiddeld…
Conclusie: deze luxueuze limo is een absolute aanrader!
Ik vind persoonlijk de Phaeton nog mooier dan de Audi A8 en wat iedereen ondertussen al weet is deze wagen verkrijgbaar (met een 3.0tdi) voor een prijs van 55.000 euro airco, leer, btw, enzovoort inclusief. Ok, hij rijd misschien niet op het niveau van een A8, bmw7, enzovoort maar toch ... moest ik in aankoop zijn van een luxe berline en natuurlijk gekoppeld aan prijs dan wordt het de Phaeton.
Dat verbruik van 11 liter stel ik toch in vraag ... evenzeer of dat het werkelijk de dagelijkse wagen is van diene leraar. Wa moet diene gast niet afdragen aan de afschuwelijke hoge wegentaksen en verzekering ... dat alleen al zal toch enkele maanden wedde kosten.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Damn, zo de spot drijven met die jongen en zijn leraar.
Audiboy, hopelijk ben je beter in Latijn en wiskunde dan in Nederlands.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIOIk vind persoonlijk de Phaeton nog mooier dan de Audi A8 en wat iedereen ondertussen al weet is deze wagen verkrijgbaar (met een 3.0tdi) voor een prijs van 55.000 euro airco, leer, btw, enzovoort inclusief. Ok, hij rijd misschien niet op het niveau van een A8, bmw7, enzovoort maar toch ... moest ik in aankoop zijn van een luxe berline en natuurlijk gekoppeld aan prijs dan wordt het de Phaeton.
Dat verbruik van 11 liter stel ik toch in vraag ... evenzeer of dat het werkelijk de dagelijkse wagen is van diene leraar. Wa moet diene gast niet afdragen aan de afschuwelijke hoge wegentaksen en verzekering ... dat alleen al zal toch enkele maanden wedde kosten.
De Phaeton is trouwens te koop
Comment
Comment