Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    *lol*

"Hey knapperd, jouw Frans lijkt me niet zo goed. 'Es in mijn grave wagen meerijden ? Dan toon ik je 'es m'n speciale Franse micro waardoor je véél beter leert spreken."

Goe gezind vandaag, gTa!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      *lol*

"Hey knapperd, jouw Frans lijkt me niet zo goed. 'Es in mijn grave wagen meerijden ? Dan toon ik je 'es m'n speciale Franse micro waardoor je véél beter leert spreken."

Es aan m'n pain-français knabbelen?

Comment

• Comment

• @ Stefanus: last van homo-sexualiteit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
            Es aan m'n pain-français knabbelen?
            Als ik 'es aan uw accent-circonflexke mag komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
              Euh nee, ik heb helemaal geen moeite met m'n Frans!
              Ik volg ASO Latijn-wisk.

Ik heb 'm maar 3u. in mijn 32 lesuren.

dus @ Bram: 't Is niet wat je denkt, hoor.
              Die meneer mag eender wat zijn...
              Dat krijg je dan altijd te horen.

Comment

@ Stefanus: last van homo-sexualiteit?
                Ik niet nee
                Grapt'jen é pol

Comment

De diesel rijdt zeer aangenaam!
                  Geen permanente vierwielaandrijving maar wel dankzij de 4MOTION die door m’n leraar beweerd werd als pure hightech!

Wat ik indrukwekkend vond, was dat er nogal veel elektronica aanwezig was aan boord, full uitgerust – alles wat je kan bedenken, behalve was er geen TV geïnstalleerd.

Interieur is van hoogstaande niveau! Ongelofelijke ruimte en ziet er zeer royaal uit!

Wat motor betreft (5.0 TDI V10 313PK), subliem gewoon voor een diesel! Ondanks zijn zware gewicht accelereert de wagen enorm, ook bergop. Enorm veel koppel 750Nm!
                  In kleine 7 sec. = 0-100km/h
                  We zijn echter tot 130 km/u gegaan – lichten, druk verkeer en ach die stomme links-rijders hinderden ons…
                  Wat geluid betreft = binnen helemaal geen dieselgerammel! Je hoort alleen maar de V10 klinken met een zacht gebrom! Om van te genieten…
                  Nog iets: m’n leraar deed fijne inhaalmanoeuvres met die grote wagen en da’s echt leuk

Het verbruik valt mee: 11liter gemiddeld…

Conclusie: deze luxueuze limo is een absolute aanrader!

Ik vind persoonlijk de Phaeton nog mooier dan de Audi A8 en wat iedereen ondertussen al weet is deze wagen verkrijgbaar (met een 3.0tdi) voor een prijs van 55.000 euro airco, leer, btw, enzovoort inclusief. Ok, hij rijd misschien niet op het niveau van een A8, bmw7, enzovoort maar toch ... moest ik in aankoop zijn van een luxe berline en natuurlijk gekoppeld aan prijs dan wordt het de Phaeton.

Dat verbruik van 11 liter stel ik toch in vraag ... evenzeer of dat het werkelijk de dagelijkse wagen is van diene leraar. Wa moet diene gast niet afdragen aan de afschuwelijke hoge wegentaksen en verzekering ... dat alleen al zal toch enkele maanden wedde kosten.
                  AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Uit een net ontvangen PM blijkt dat we onze gekscherende posts beter aanpassen en vervolledigen met "j/k" ofzo.

Comment

• Damn, zo de spot drijven met die jongen en zijn leraar.

Audiboy, hopelijk ben je beter in Latijn en wiskunde dan in Nederlands.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO
                        Ik vind persoonlijk de Phaeton nog mooier dan de Audi A8 en wat iedereen ondertussen al weet is deze wagen verkrijgbaar (met een 3.0tdi) voor een prijs van 55.000 euro airco, leer, btw, enzovoort inclusief. Ok, hij rijd misschien niet op het niveau van een A8, bmw7, enzovoort maar toch ... moest ik in aankoop zijn van een luxe berline en natuurlijk gekoppeld aan prijs dan wordt het de Phaeton.

Dat verbruik van 11 liter stel ik toch in vraag ... evenzeer of dat het werkelijk de dagelijkse wagen is van diene leraar. Wa moet diene gast niet afdragen aan de afschuwelijke hoge wegentaksen en verzekering ... dat alleen al zal toch enkele maanden wedde kosten.
                        Ik prefereer toch liever een A8!! Maar ieder z'n persoonlijk smaak.

De Phaeton is trouwens te koop

Comment

De Phaeton is trouwens te koop
                          k'Heb medelijden met de verkoper.
                          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Ik werd aangenaam verrast toen ik plots warmte voelde op m’n zitvlak!
                            jawadde!

Comment

• Wat is de naam van deze lichtblauwe kleur?

Comment

• Hmm, ik meen mij te herinneren dat iemand van het forum (of z'n ouders) een tijdje geleden een Golf met die kleur heeft gekocht?

Comment

• Vind 'k 'n knappe kleur. Dit op een Boxster, met donkerblauwe kap en donkerblauw leder.

Comment

• foutje
                                    Last edited by ; 10/02/2006, 20:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno
                                      Ik zie dit als grijs maar als jullie licht blauw zeggen dan zeg ik ... Stormbeige.
                                      euh... het is wel degelijk blauw hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                                        euh... het is wel degelijk blauw hoor
                                        **** hoe noemt dat kleur, allez een vriend rijdt met zo'n.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno
                                          **** hoe noemt dat kleur, allez een vriend rijdt met zo'n.
                                          aquariusblauw?

Comment

Working...
                                          X