Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
    Ja, is'n officiële dealer.
    Dan is het des te erger!

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
    Dit is de eerste nare ervaring die ik hier post. Graag de link naar de andere in DIT TOPIC, dan verwijder ik ze even speciaal voor jou.
    Ok, het woord 'ervaringen' was verkeerd gekozen van mij. Ik vind het niet meer als normaal dat je een ervaring deelt op een forum, of het nu een slechte of een goeie is.
    Maar ik kan mijn niet van de indruk ontdoen dat je maar al te graag je kritiek spuit over VW. Je posts hieromtrent zijn dan ook meestal negatief geladen, hetgeen die indruk waarschijnlijk verklaart.

Ook de positieve zaken heb ik vermeld. (vergeten te lezen?)
    Die zullen in het niets verdwenen zijn tussen de negatieve.

Indien de mod's dit graag verplaatsen naar iets anders, laat ik ze helemaal doen
    Dat is nu ook weer niet nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
      Voor zover ik weet is dat weldegelijk voor te beschermen

Sommige merken transporteren wagens volledig beschermd, andere, bepaalde onderdelen

Dus onder de ramen is een kwetsbaarder deel dan de rest en moet dus beplijstert worden ? Is maar zinloos als je het mij vraagt ...

Het zal idd wel iets te maken hebben met bescherming, maar wrm enkel die stukken ?

Als iemand daar het exacte antwoord op heeft, pm me dit ff, wil da echt wel is weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
        ik wil ook een golf 1 of 2 GTI

Comment

• Is het al iemand opgevallen dat de 170 pk en 163pk sterke 2.0 TDI beschikbaar is geworden bij VW ???

Ik ging ff in de car configurator kijken, en ook de Golf GT met deze motor is beschikbaar!

Het lang verwachte antwoord op de andere duitse merken is eindelijk verkrijgbaar in 2 versie's. Allebei met diesel partikel filter en 163 of 170 pk.

(Op dit moment staat hij al vermeld bij de Passat en de Golf GT.)
          Last edited by Corsa; 22/02/2006, 12:45.
          Opel Corsa Sport 1.7 CDTI

Comment

• Wel jammer dat de GT met TDI motor de naam GTD niet meekrijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS
              ik wil ook een golf 1 of 2 GTI
              Dat zei de rijkswacht ook in de jaren 80 als bleek dat hun R4-tjes het telkens moesten afleggen tegen een GTI of 900Turbo van de bende van Nijvel. En ze kregen ze. Jij hebt dus nog kans...

Comment

• Die 2.0 TDI 170 pk is een beul van een wagen, ik kan het weten!!!
                2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Wat is de betekenis van GTI juist?
                  nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                    Wat is de betekenis van GTI juist?
                    Gran Turismo Injektion

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                      Gran Turismo Injektion
                      Thx !
                      nls2000

Comment

• Polo Blue motion

Nog vlug es vermelden dat vanaf heden de Polo Smurf te verkrijgen is a.k.a. Polo Blue motion.

Aanpassingen op het vlak van motor/versnelling/aero/materiaal. Vervanging van 3L Lupo die integenstelling tot deze wel vooruit zal gaan (in relatie met).

3.9L verbruik gemiddeld, 80pk,194Nm en wordt -jawel- niet aangeboden door D'Ieteren... toch voor 2006
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno
                          Nog vlug es vermelden dat vanaf heden de Polo Smurf te verkrijgen is a.k.a. Polo Blue motion.

Aanpassingen op het vlak van motor/versnelling/aero/materiaal. Vervanging van 3L Lupo die integenstelling tot deze wel vooruit zal gaan (in relatie met).

3.9L verbruik gemiddeld, 80pk,194Nm en wordt -jawel- niet aangeboden door D'Ieteren... toch voor 2006
                          Even verder vermelden dat ze de wagen licht hebben aangepast op gebied van aerodynamica. Een gewone Polo verbruikt 0.5 liter/100 km meer.

Vervanging van de 3L Lupo, die werd sinds de Fox toch zowiezo al vervangen, of is ie nog verkrijgbaar?

Comment

Vervanging van de 3L Lupo, die werd sinds de Fox toch zowiezo al vervangen, of is ie nog verkrijgbaar?
                            bij Seat hebben ze misschien nog wat productie-overschotjes staan.

Comment

Even verder vermelden dat ze de wagen licht hebben aangepast op gebied van aerodynamica. Een gewone Polo verbruikt 0.5 liter/100 km meer.

Staat toch allemaal in mijn post?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno
                                Staat toch allemaal in mijn post?
                                Over gelezen, srr

Comment

• Gaat ie veel duurder zijn dan de gewone Polo? Indien de gewone maar 0.5 liter/100 km meer verbruikt moet je al erg veel rijden om de eventuele investering weer te winnen...

Comment

Gaat ie veel duurder zijn dan de gewone Polo? Indien de gewone maar 0.5 liter/100 km meer verbruikt moet je al erg veel rijden om de eventuele investering weer te winnen...
                                    Ik dacht 1500 meer (kzal straks nog herlezen als ik er tever naast zit verander ik het). Nuja is wel te winnen, vooral met het duitse systeem.

Comment

• -edit-
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje
                                        Kwam ik vanmiddag tegen op de A12...

van de garage philps, die verloper beleeft veel plezier aan zijn verkopen. met een Z-plak dan nog!
                                        2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                        2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VWgolf ABT Caractere
                                          van de garage philps, die verloper beleeft veel plezier aan zijn verkopen. met een Z-plak dan nog!
                                          Ahja, Philips. Dat is toch die schoorsteen

Comment

Working...
                                          X