Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vraagje voor de volkswagen fanaten, ik stond deze morgen aan't rood licht achter een Golf IV. Op de koffer stond 1.6 en onderaan hing een dubbele uitlaat die naar beneden was geplooid.
    Ik vond dat raar, is een gebogen uitlaat niet voor een diesel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy
      Vraagje voor de volkswagen fanaten, ik stond deze morgen aan't rood licht achter een Golf IV. Op de koffer stond 1.6 en onderaan hing een dubbele uitlaat die naar beneden was geplooid.
      Goeie vraag! Ik heb vanochtend ook zo een Bora gezien. Die stond wel op lpg denk ik want die had zo'n zwart klepje in de bumper zitten.

Deze morgen ook een Golf IV Cabrio gezien die halvelings op de vangrail stond in de tegenovergestelde richting van de oprit van de E40 in Heverlee. Ik vraag mij echt af hoe hij dat gedaan heeft.

Comment

Vraagje voor de volkswagen fanaten, ik stond deze morgen aan't rood licht achter een Golf IV. Op de koffer stond 1.6 en onderaan hing een dubbele uitlaat die naar beneden was geplooid.
        Niet perse, maar een dubbele (zichtbare?) uitlaat. Very strange. I want to know

Comment

• Wat versta je onder zichtbaar? Het zag er een standaard uitlaat uit, niet opvallend maar ik zag het wel

Comment

Wat versta je onder zichtbaar? Het zag er een standaard uitlaat uit, niet opvallend maar ik zag het wel
            Was er een opening voorzien in de bumper? Nuja ik denk dat het wel een 1.9/2.0TDI zal geweest zijn met voor de grap een 1.6.

Comment

• Dat weet ik niet meer, een opening of niet, ik denk van niet, anders is het geen standaard uitlaat en die zou er dan wel minder 'standaard' uitzien.

Comment

• Toen ik voor de mijne gaan zien was, stond er ook een blauwe TDI in stock waar per vergissing 1.6 op gezet was Echt waar hé!

Ik zei tegen die verkoper... das ne naft! Dieje direct Sleutel in't contact en starten... dieselgeluid

Verkoper: * Maar chance... ne naft da verkoopt nie *

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno
                  Was er een opening voorzien in de bumper? Nuja ik denk dat het wel een 1.9/2.0TDI zal geweest zijn met voor de grap een 1.6.
                  Ik heb thans al veel 1.6's met zo'n "diesel" uitlaat gezien.
                  Dus ik denk dat die ook zo geleverd zijn.
                  Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Enkele foto's genomen in garage decancq in Tielt.
                    Wat vinden jullie hier van? Ik vind hem echt geslaagd!

Comment

• Comment

• Sensoren zijn achterna ingebouwd geweest
                        Last edited by ; 11/03/2006, 20:50.

Comment

• Ik wist niet goed waar ik het moest vragen, en een nieuw topic openen was zinloos, maar voor wat staat de G in GTI?

Hopelijk hoef ik me hier niet voor te schamen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                            Ik wist niet goed waar ik het moest vragen, en een nieuw topic openen was zinloos, maar voor wat staat de G in GTI?

Hopelijk hoef ik me hier niet voor te schamen.
                            Grand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R
                              Ik heb thans al veel 1.6's met zo'n "diesel" uitlaat gezien.
                              Dus ik denk dat die ook zo geleverd zijn.
                              Ik zou het echt niet weten. Ik weet dat de nafte ook "diesel uitlaat" heeft maar ieder geval niet de grote en richting. Nuja ik weet het niet maar wil het weten, maandag es vragen.

Comment

• Vrijdag een rode Golf V GTI gezien, echt BOM autoke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JelleM
                                  Grand
                                  Thx!

Comment

• Geiltjes

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X