Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kijk. ik ben constructief in dit topic.

dit vond ik een mooie auto.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• en dit keer heb je nog gelijk ook! Tis een héél mooie auto!
      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                  Nu je ons er aan herinnert, weet iemand hoe het zit met de Golf V variant? Die ging toch komen eind maart- begin april?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                    Nu je ons er aan herinnert, weet iemand hoe het zit met de Golf V variant? Die ging toch komen eind maart- begin april?
                    daar weten wij niets van

Comment

• die gaat niet komen! in 2008 is er al een nieuwe golf. deze zal de tijd overbruggen net zoals de cabrio dat eens deed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VWgolf ABT Caractere
                        die gaat niet komen! in 2008 is er al een nieuwe golf. deze zal de tijd overbruggen net zoals de cabrio dat eens deed!
                        dan gaat m'n verkoper toch nog gelijk krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                          Ook plezant, ze zouden wel een nieuw dichtingsrubber mogen plaatsen vind ik.
                          Net een mail teruggekregen van D'ieteren met het antwoord op m'n vraag:Gelieve het probleem op te lossen mbt de waterinsijpeling met uw garage.
                          Maw:trek uwen plan.
                          Bij BMW krijg je toch een heel andere service hoor,daar kijken ze niet naar het probleem,ze lossen het meteen of zo vlug mogelijk op.
                          En ook krijg je bij BMW een vervangwagen zonder te moeten betalen.
                          Foei VW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                            kijk. ik ben constructief in dit topic.

dit vond ik een mooie auto.

haha weer ne bekende

Mario zijne 4 variant

prachtig met zen nieuwe velgskes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gee_sixty
                              haha weer ne bekende

Mario zijne 4 variant

prachtig met zen nieuwe velgskes
                              dat is allemaal heel fijn. ik vind 'm mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed
                                Net een mail teruggekregen van D'ieteren met het antwoord op m'n vraag:Gelieve het probleem op te lossen mbt de waterinsijpeling met uw garage.

Foei VW.
                                Niet netjes. Wat die vervangwagen betreft, dat is grotendeels afhankelijk van de dealer zelf. Zo weet ik dat je in Ninove (Toyota) een gratis wagen krijgt, ongeacht de kilometers die je ermee rijdt, bij een andere Toyota-dealer (Oostkamp) moet je betalen, 25€/dag vermeerder met het verbruik...Bij al m'n VW-dealers heb ik er wel al moeten voor betalen. Ook bij de seat-dealer in Sint-Pieters-Leeuw waar ik 3 keer langsgeweest ben met de Passat moest ik betalen, € 45 vermeerderd met brandstofkost.

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed
                                  Bij BMW krijg je toch een heel andere service hoor,daar kijken ze niet naar het probleem,ze lossen het meteen of zo vlug mogelijk op.
                                  Foei VW.
                                  Bij BMW gratis vervangwagen, no way josé.
                                  Nu ik weet dat veel mensen dit zullen beamen: mail dient in het algemeen om info, maar eens het serieus wordt moet je een ander kanaal gebruiken. Neem persoonlijk contact op (het nummer heb ik al ergens gepost bij een vw-topic). Aangetekend schrijven doet ook wonderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phaeno
                                    Bij BMW gratis vervangwagen, no way josé.
                                    Nu ik weet dat veel mensen dit zullen beamen: mail dient in het algemeen om info, maar eens het serieus wordt moet je een ander kanaal gebruiken. Neem persoonlijk contact op (het nummer heb ik al ergens gepost bij een vw-topic). Aangetekend schrijven doet ook wonderen.
                                    Contact opnemen is even zinloos als emailen. Achteraf is er geen bewijsmateriaal. Een aangetekend schrijven is in zo'n geval de enige correcte manier.

Waarom zou een gratis vervangwagen bij BMW niet kunnen?

Comment

• Ik betaal 25€ per dag.

Comment

• Hierzie, zo'n modelletje had ik als 1e auto:
                                        veel plezier aan beleefd!

Dit exemplaar vind ik supermooi! Enkel spijtig van de verschwunden VW logo's...

Comment

• Inderdaad, zeer knap karretje.

Als het garantieproblemen zijn krijg ik gratis vervangwagen, anders 25 euro per dag

Comment

Working...
                                          X