Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ook plezant, ze zouden wel een nieuw dichtingsrubber mogen plaatsen vind ik.
Net een mail teruggekregen van D'ieteren met het antwoord op m'n vraag:Gelieve het probleem op te lossen mbt de waterinsijpeling met uw garage.
Maw:trek uwen plan.
Bij BMW krijg je toch een heel andere service hoor,daar kijken ze niet naar het probleem,ze lossen het meteen of zo vlug mogelijk op.
En ook krijg je bij BMW een vervangwagen zonder te moeten betalen.
Foei VW.
Net een mail teruggekregen van D'ieteren met het antwoord op m'n vraag:Gelieve het probleem op te lossen mbt de waterinsijpeling met uw garage.
Foei VW.
Niet netjes. Wat die vervangwagen betreft, dat is grotendeels afhankelijk van de dealer zelf. Zo weet ik dat je in Ninove (Toyota) een gratis wagen krijgt, ongeacht de kilometers die je ermee rijdt, bij een andere Toyota-dealer (Oostkamp) moet je betalen, 25€/dag vermeerder met het verbruik...Bij al m'n VW-dealers heb ik er wel al moeten voor betalen. Ook bij de seat-dealer in Sint-Pieters-Leeuw waar ik 3 keer langsgeweest ben met de Passat moest ik betalen, € 45 vermeerderd met brandstofkost.
Bij BMW krijg je toch een heel andere service hoor,daar kijken ze niet naar het probleem,ze lossen het meteen of zo vlug mogelijk op.
Foei VW.
Comment