Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn hier inderdaad verkocht geweest
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Thx beide

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
        Hmmm..een halfjaartje geleden had autoblog ook zo'n pheaton getest..& ze zeiden dat er geen DVD systeem verkrijgbaar was vanachter...
        Heeft die pheaton dan weer een facelift gekregen? (zodat het nu wel mogelijk is?)

Alsnog, dat word de mooiste pheaton van heel belgie waarschijnlijk Audi S8
        DVD systeem is niet OEM VW, achteraf ingebouwd systeem van Alpine.

Mooiste Phaeton van België... alles is subjectief he

Comment

• Is het mogelijk om een sportpakket (sportzetels, e.d.) te kiezen op de basisversie van de golf 6 (Trendline)?

Comment

• Chassis # 174 300 0037 Build date 31/10/1973!!

Josef Juza's amazing pre production Golf in L97B Ancona metallic, 27,000 KM....and sliding door!

Comment

• Hopelijk kan iemand me hier helpen:

Op de baan zie ik vaak Passats met gebogen dubbele pijpjes ( zoals gewoonlijk ). zoals bvb 1.9 tdi.

Maar af en toe zie ik er ook met dubbele rechte pijpjes ( minder gebogen ).

Wat zijn die laatste dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                Hopelijk kan iemand me hier helpen:

Op de baan zie ik vaak Passats met gebogen dubbele pijpjes ( zoals gewoonlijk ). zoals bvb 1.9 tdi.

Benzine motors

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                  Benzine motors
                  De nieuwe diesel commenrail motoren hebben ook 2 rechte pijpjes

Comment

Gebogen zijn diesels zonder DPF en rechte zijn diesels met DPF. (Diesel Partikel Filter)

Comment

• Der GTD ist wieder da: Er leistet 170 PS, holt die Kraft aus dem Keller, verbraucht im Schnitt nur 5,3 Liter. Und die Optik hat er vom GTI. Genau gegen den muss er hier antreten.

Der GTD ist wieder da: Er leistet 170 PS, holt die Kraft aus dem Keller, verbraucht im Schnitt nur 5,3 Liter. Und die Optik hat er vom GTI. Genau gegen den muss er hier antreten. (www.autobild.de)

Comment

Hopelijk kan iemand me hier helpen:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                        Benzine motors
                        verkeerd

Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk Berichten
                        de "oude" ook

Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
                        Gebogen zijn diesels zonder DPF en rechte zijn diesels met DPF. (Diesel Partikel Filter)
                        de 2.0TDI
                        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk Berichten
                          De nieuwe ja de vroegere TDI's hadden gebogen pijpjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                            verkeerd

de "oude" ook

de 2.0TDI
                            Ik ben niet verkeerd de oude TDI's hebben allemaal gebogen pijpjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                              deze foto verdient het om nog eens gekwoot te worden uit het tuning-topic:

Fucking hell! Dé reden om es in dat topic te neuzen! En 't is een Poolse, ze kost nie veel!
                              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                verkeerd

de "oude" ook

de 2.0TDI

Er zijn geen oude commenrail diesels bij volkswagen En vroeger waren er nog geen DPF's bij de diesels
                                Enkel bij de oude 2.0TDI 170pk waren de pijpjes recht, en al de andere waren gebogen.

Comment

• Lekkere mokkel

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• idd
                                    Benzine
                                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                    Diesel
                                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Iemand een idee wat de saloncondities bij VW ongeveer inhouden?

En mocht iemand hier het antwoord op weten: loopt de verkoop van de nieuwe GTI als een trein, of valt het toch wat tegen?
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Welke motoren heeft de nieuwe Polo? 2 benzine en 3 diesel motoren?

Comment

Working...
                                        X