Ik heb die vraag aan een VW-verkoper gesteld (die tevens ook vriend is) en die zei er voor Golf en Passat niets moest worden gedaan, die verkopen sowieso. Ik zou er dus niet al te veel op rekenen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenIk heb die vraag aan een VW-verkoper gesteld (die tevens ook vriend is) en die zei er voor Golf en Passat niets moest worden gedaan, die verkopen sowieso. Ik zou er dus niet al te veel op rekenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenWelke motoren heeft de nieuwe Polo? 2 benzine en 3 diesel motoren?
1.2 70pk
1.4 85pk
1.2 TSI 105pk
1.6 TDI 75pk
1.6 TDI 90pk
1.6 TDI 105pk
Comment
-
iemand enig idee wanneer de opvolger van de huidige passat er zit aan te komen? Ik vind 2011 maar da's allemaal speculatie blijkbaar...ik zoek iets officieelsCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichteniemand enig idee wanneer de opvolger van de huidige passat er zit aan te komen? Ik vind 2011 maar da's allemaal speculatie blijkbaar...ik zoek iets officieels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenAls je googelt op 'passat 2010', krijg je veel bronnen te zien die voor 2010 een nieuw model aankondigen. Opmerkelijk eigenlijk dat er geen FL geweest is sinds het model uitgekomen is.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenEn is duur tegenover een gewone Passat
Comment
-
Voortaan kijken we met hele andere ogen naar linksplakkende busjes. De 800 pk en 900 nm sterke TH Automobile TH2RS heeft dit weekend op het hogesnelheidscircuit van Nardo namelijk een ongelovelijke topsnelheid van 310,7 km/u neergezet. Voor de recordpoging hadden de makers zich ten doel gesteld om minimaal 300 km/u te halen en die grens […]
Comment
Comment