Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 13 april 2006 11:45
    PSV en Volkswagen gaan met ingang van 2006-2007 voor een periode van vier jaar een verbintenis met elkaar aan. Zowel de A-selectie als de technische en medische staf, directie en het management gaan Volkswagen rijden.
    © John Claessens - Een feestelijk glaasje op de samenwerking. Official Partner
    PSV neemt na zeven succesvolle seizoenen afscheid van de gewaardeerde relatie met DaimlerChrysler en EMA. Volkswagen verbindt zich aan de landskampioen als Partner, wat inhoudt dat zij in de sponsorpiramide van PSV direct onder de hoofdsponsor opereert. De club is dan ook zeer verheugd over de verbintenis. Volgens directeur Rob Ribbers staat Volkswagen voor kwaliteit, zowel op het gebied van uitstraling, als ook veiligheid en verantwoorde mobiliteit. “We gaan veel voor elkaar betekenen�, aldus Ribbers in een reactie, nadat het contract gisteren door alle partijen werd ondertekend in het Philips Stadion.

© John Claessens - PSV en Volkswagen gaan voor vier jaar in zee. Topsport
    In de afgelopen zeven seizoenen werkte PSV naar volle tevredenheid samen met DaimlerChrysler Nederland BV en EMA. “Een prima samenwerking�, zegt Ribbers. PSV en Volkswagen gaan in ieder geval met elkaar in zee tot en met het seizoen 2009-2010. Volkswagen is zeker geen onbekende in de Nederlandse topsport. Zo is het merk sinds 1994 verbonden aan sportkoepel NOC*NSF. Daarnaast ondersteunt het merk diverse andere voetbalclubs uit de Eredivisie, waaronder ook Feyenoord. “PON Volkswagen is een uitstekende partner voor PSV�, aldus Ribbers.

© John Claessens - De formele ondertekening van het contract.
    © PSV Media - Het clublogo staat goed op deze Volkswagen.
    © PSV Media - Phillip Cocu probeert alvast één van de modellen. © PSV NV

Comment

• jah ... de spelers zullen ook wel met geen golfkes rijden ...
      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
        Heeft er soms iemand foto's van Golf 4tjes met 17" Exor velgen?
        Alvast bedankt!
        Eentje van vorig jaar aan de kust.

'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
        '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• tzijn echt supermooie velgen, maar het poetsen ervan is niet te onderschatten!!!!
          2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
          2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Destijds twijfelde ik tussen m'n huidige velg (Evolo's) en die Exxors. Maar de prijs en moeilijke kuisbeurten hebben me definitief doen kiezen voor de Evolo's. Al bij al een goeie keuze want ik vind ze ook nog net iets beter staan op een MKIV, hoewel de Exxor's evenzeer geslaagd zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves
              Maar de prijs...
              Hoeveel kostten deze bij vw?
              Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Hoeveel kostten deze bij vw?
                Momenteel staan ze niet meer op de e-shop, maar ik herinner me dat ze destijds toch nog een pak duurder waren dan de mijne. Ik heb toen als ik me niet vergis 1200€ betaald voor 4 velgen en 4 banden + plaatsing.

Comment

• VW sluit Vorst NIET.

Volkswagen heeft niet de bedoeling de VW-vestiging in Vorst te sluiten als onderdeel van het huidige grote herstructureringsplan. Dat blijkt uit een mededeling van premier Guy Verhofstadt na contact met de topman van het VW-concern Bernd Pischetsrieder.

In de mededeling zegt Verhofstadt voorts dat ook België geïnteresseerd is in het welslagen van dit plan en het duurzaam veiligstellen van de tewerkstelling. "Er zal verder opgevolgd moeten worden in welke mate de herstructurering voor de werking van de Brusselse vestiging gevolgen zou kunnen hebben", luidt het nog.
                  Bron: HLN.be

Comment

• is deze al gepost?

Comment

Heeft er soms iemand foto's van Golf 4tjes met 17" Exor velgen?

Alvast bedankt!

Ik weet eentje staan in Leuven met die velgen ... vind het persoonlijk minder geslaagd. De velg op zich is erg knap maar ik zie liever iets anders onder een Golf IV
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Thanks !!
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                          Thanks !!
                          Ge moogt uw lichten niet veranderen, want dan ist ambras in het huishouden!

Mijn mening: het lelijkste aan jou wagen zijn idd de lichten. Die hadden al lang vervangen geweest bij mij. Dat oranje is veel te hard gewoon. Deze R32 lichten zijn wel knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN
                            Ge moogt uw lichten niet veranderen, want dan ist ambras in het huishouden!

Mijn mening: het lelijkste aan jou wagen zijn idd de lichten. Die hadden al lang vervangen geweest bij mij. Dat oranje is veel te hard gewoon. Deze R32 lichten zijn wel knap!
                            Als het origineel VW is, is alles te verantwoorden

Ik vind ze ook niet zo knap, maar ik vind het veel geld om ze te verwisselen, zeker voor achterlichten die je toch niet ziet, tenzij je uitstapt.
                            Bovendien zal het zeker zo zijn dat als ik ze wissel, er binnen de week iemand in mijn gat gaat rijden en ik weer op zoek mag naar nieuwe
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Heeft hier iemand interieurfoto's van een Golf Spring Edition?
                              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
                                Heeft hier iemand interieurfoto's van een Golf Spring Edition?
                                Van een Golf IV?

Mijn vorige auto was een Golf Spring versie.

Ik heb wel nog ergens foto's liggen.
                                2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
                                  Heeft hier iemand interieurfoto's van een Golf Spring Edition?
                                  Ik veronderstel (grijs met oranje details) zoals in de "Goal" versie in Duitsland, maar dan zonder de "Goal"

Comment

• kennis van me heeft een golf spring edition besteld. 1.9 tdi 105pk, xenon, parkeerhulp achteraan (voor de vriendin) als extra opties. Is standaard in feite al goed uitgerust: metaalkleur, alu velgen 16', klimaatregeling, gekoeld handschoenkastje, boordcomputer, color module, stuurwiel, schakrlpookmof in leder met een oranje boordsel. over de zetels: exclusieve lichtgrijze zetelbekleding met oranje boordsel dus iets anders dan die duitse 'goal' edition.

Comment

• Comment

• kvin da wel schoon die carbon gril, maar het GTI logo mocht er in blijven en het vw logo in het chroom

Comment

Working...
                                        X