Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Een beetje weggegooid geld... je haalt er op de weg toch absoluut geen voordeel uit! Zelfs op het circuit amper. (spreek over de carbon grille)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
        kennis van me heeft een golf spring edition besteld. 1.9 tdi 105pk, xenon, parkeerhulp achteraan (voor de vriendin) als extra opties. Is standaard in feite al goed uitgerust: metaalkleur, alu velgen 16', klimaatregeling, gekoeld handschoenkastje, boordcomputer, color module, stuurwiel, schakrlpookmof in leder met een oranje boordsel. over de zetels: exclusieve lichtgrijze zetelbekleding met oranje boordsel dus iets anders dan die duitse 'goal' edition.
        Lijkt me inderdaad een vrij complete versie enkel dat oranje in dat interieur heb ik zo wat mijn twijfels over. Die goal versie is in ieder geval niet wauw op de foto.
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
          Een beetje weggegooid geld... je haalt er op de weg toch absoluut geen voordeel uit! Zelfs op het circuit amper. (spreek over de carbon grille)
          De eigenaar zal het mooier vinden, wat toch ook een voordeel genoemd mag worden zeker
          nls2000

Comment

• TOUAREG

Hoi allemaal

Ik overweeg een Touareg 30.TDI wie heeft tips of ervaring met deze SUV

Comment

• Weet er iemand of het mogelijk is om bij een Golf III zonder de kunststof kassen (de verbreding van de GT-versies), deze er later op te plaatsen? En hoeveel zou zoiets ongeveer kosten?

En heeft een Golf III GTD altijd 110 pk?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                Weet er iemand of het mogelijk is om bij een Golf III zonder de kunststof kassen (de verbreding van de GT-versies), deze er later op te plaatsen? En hoeveel zou zoiets ongeveer kosten?
                Moet inderdaad mogelijk zijn... had dat ook graag gehad op onze vorige III

Kosten? Ga eens uw licht opsteken bij tweedehands-onderdelen (VW-recup of zoiets...)

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                En heeft een Golf III GTD altijd 110 pk?
                Eeeuh... een GTD heeft altijd 75 pk (standaard)
                Jij hebt de GT TDI voor denk ik, niet? Die was er in 90 EN 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                  Eeeuh... een GTD heeft altijd 75 pk (standaard)
                  Jij hebt de GT TDI voor denk ik, niet? Die was er in 90 EN 110 pk
                  GTD is een uitvoering, net zoals cl, gl, gt en zo verder.
                  en de GTD's zijn alleen in 90-110 pk tdi trim geweest.
                  Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R
                    en de GTD's zijn alleen in 90-110 pk tdi trim geweest.
                    En hoe noem jij dan die versie met 75 pk? GTD toch

Comment

• gtd's zijn 75pk en later zijn dan de gt tdi's gekomen met 90 en 110pk

Comment

• ik had een GTD met 75 pk
                        dit was gewoon de sportuitvoering van de turbodiesels.
                        deze hadden de verbredingen, dubbele koplampen en kuipzetels.
                        Nadien zijn de tdi's uitgekomen en daar had weer dezelfde versie's in. (CL GL en GT)
                        een GTD met TDI heeft niet meer bestaan. Het is gewoon GT geworden dan

Comment

• Hoe waren die 75pk's? Voldoende?
                          nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                            Hoe waren die 75pk's? Voldoende?
                            ja eigenlijk wel.
                            kwas toen 19jaar, en deze bolde toch goed genoeg voor mij.
                            een top van 160km/u en optrekken ging ook vlotjes. Wel met de nodige roetuitstoot

Comment

• Zijn dit replica-R32 velgen of niet?

Comment

• Volgens mij wel, de originele heeft het volkswagen logo in het midden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                                  Volgens mij wel, de originele heeft het volkswagen logo in het midden.
                                  Ja, de vraag was eigenlijk of ze dezelfde vorm hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                                    Ja, de vraag was eigenlijk of ze dezelfde vorm hebben
                                    ja, kijk en beoordeel zelf:

Last edited by ; 16/05/2006, 16:21.

Comment

• fuck, very nice ... mss zou ik ze nog aanschaffen als zomervelgen!
                                      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere
                                        fuck, very nice ... mss zou ik ze nog aanschaffen als zomervelgen!
                                        zijn best knappe velgen en het voordeel is dat je ze (nog) niet ziet op elke auto in replica vind zoals de gekende audi a8 velg, de rs4/6 style...Ze zijn daarom niet lelijk maar zo'n r32 velg onder een golf is exclusiever.

Comment

• de nieuwe EOS:

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X