Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaertskennis van me heeft een golf spring edition besteld. 1.9 tdi 105pk, xenon, parkeerhulp achteraan (voor de vriendin) als extra opties. Is standaard in feite al goed uitgerust: metaalkleur, alu velgen 16', klimaatregeling, gekoeld handschoenkastje, boordcomputer, color module, stuurwiel, schakrlpookmof in leder met een oranje boordsel. over de zetels: exclusieve lichtgrijze zetelbekleding met oranje boordsel dus iets anders dan die duitse 'goal' edition.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
-
Weet er iemand of het mogelijk is om bij een Golf III zonder de kunststof kassen (de verbreding van de GT-versies), deze er later op te plaatsen? En hoeveel zou zoiets ongeveer kosten?
En heeft een Golf III GTD altijd 110 pk?
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeWeet er iemand of het mogelijk is om bij een Golf III zonder de kunststof kassen (de verbreding van de GT-versies), deze er later op te plaatsen? En hoeveel zou zoiets ongeveer kosten?
Kosten? Ga eens uw licht opsteken bij tweedehands-onderdelen (VW-recup of zoiets...)
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeEn heeft een Golf III GTD altijd 110 pk?
Jij hebt de GT TDI voor denk ik, niet? Die was er in 90 EN 110 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TigraEeeuh... een GTD heeft altijd 75 pk (standaard)
Jij hebt de GT TDI voor denk ik, niet? Die was er in 90 EN 110 pk
en de GTD's zijn alleen in 90-110 pk tdi trim geweest.Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.
Comment
-
ik had een GTD met 75 pk
dit was gewoon de sportuitvoering van de turbodiesels.
deze hadden de verbredingen, dubbele koplampen en kuipzetels.
Nadien zijn de tdi's uitgekomen en daar had weer dezelfde versie's in. (CL GL en GT)
een GTD met TDI heeft niet meer bestaan. Het is gewoon GT geworden dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caracterefuck, very nice ... mss zou ik ze nog aanschaffen als zomervelgen!
Comment
Comment