Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er stond een bericht in de krant over een kerel die een VW touareg V10 had gekocht van D'ieteren en er zijn al 197 onderdelen van vervangen (opgeteld stond de wagen 4 maanden bij de Garage) en D'ieteren wilt de wagen niet terugnemen maar heeft wel de garantie met 1jaar verlengd.

Vind het eigenlijk belachelijk dat D'ieteren niet voor een nieuwe wagen zorgt, zelf zou ik de wagen inleveren en ergens anders een wagen gaan kopen.

Comment

• Ik ben eventueel zinnens om mij een Golf GTI te bestellen eind dit jaar. Ik heb wel wat schrik van de kosten qua benzineverbruik.

-> per dag 70km (werk heen & terug, op een gewone baan met wat bochten tussen Ieper - Diksmuide waar ik normaal goed doorrijd aan 120km/h)
      -> Vermoedelijk om de 2 weken een 200-tal kilometer in het weekend op de autostrade
      -> Daarbuiten nog wat km's in de stad of op de autostrade.

Wat denken jullie dat mijn verbruik gaat zijn en hoeveel dit zou kosten?

(Copypaste uit een andere thread, op aanraden van een maat die hier vroeger kwam).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tyrael
        Ik ben eventueel zinnens om mij een Golf GTI te bestellen eind dit jaar. Ik heb wel wat schrik van de kosten qua benzineverbruik.

-> per dag 70km (werk heen & terug, op een gewone baan met wat bochten tussen Ieper - Diksmuide waar ik normaal goed doorrijd aan 120km/h)
        -> Vermoedelijk om de 2 weken een 200-tal kilometer in het weekend op de autostrade

(Copypaste uit een andere thread, op aanraden van een maat die hier vroeger kwam).
        Verbruik zal goed meevallen. Sportief rijden is 10 tot 11 liter.

Als je maar zoveel km doet zou ik mij zeker niet laten afschrikken door het verbruik.

Als je je op de autostrade enigsinds kan bedwingen dan is de GTI zelf vrij zuinig met minder dan 8 liter als je de CC op 130 zet

(ook copy/paste btw )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
          Er stond een bericht in de krant over een kerel die een VW touareg V10 had gekocht van D'ieteren en er zijn al 197 onderdelen van vervangen (opgeteld stond de wagen 4 maanden bij de Garage) en D'ieteren wilt de wagen niet terugnemen maar heeft wel de garantie met 1jaar verlengd.

Vind het eigenlijk belachelijk dat D'ieteren niet voor een nieuwe wagen zorgt, zelf zou ik de wagen inleveren en ergens anders een wagen gaan kopen.
          Ik heb ook al een compleet tegenovergesteld verhaal gehoord: iemand die wèl een nieuwe, full-option Touareg heeft gekregen na veel problemen met de zijne.

Comment

• Bezoek!

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
              Bezoek!

De rechtse met de velgen van de linkse aub!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                De rechtse met de velgen van de linkse aub!
                Nee, de linkse met het dakspoilertje
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Kzou dat beter eens vragen, maar da spoilerke ziet er wel niet echt goed meer uit (net als de rest van de auto -> werkpaard!).

Comment

Bezoek!

Zéér zeker de linkse. Mét dakspoilertje graag

Comment

• Eigenlijk zou ik em zo willen...

Met een 1.8T erin

Comment

Eigenlijk zou ik em zo willen...

Met een 1.8T erin
                        Gelijk heb je !

was alles meegespoten of heb je dat achterna laten doen ?
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Dat is later gedaan...
                          • OEM Rabbit/Pacific achterlichten
                          • Japanese stootrand vooraan met kleine nummerplaatuitsparring
                          • Klinken en stootranden in koetswerkkleur (en achterbumperschade hersteld.. bedankt onbekende!)
                          • 7x17" OEM Exor velgen (blijkbaar komen deze uit de fabriek van Borbet) met 225/45 SP9000
                          • Eibach Sportline veren + Pro Dempers
                          • Kleine zwarte antenne

Ik wou eigenlijk niets doen aan deze auto, maar (en no offence voor de mensen die zo eentje hebben) een standaard Golf is nogal lelijk. Dit is ook nog niet 100% mijn smaak (zoals je op de photoshop ziet), maar ik vind ons Golfke nu toch al een pak beter.

Comment

• Ik wil de linkse... met of zonder spoilers

Comment

Ik ben eventueel zinnens om mij een Golf GTI te bestellen eind dit jaar. Ik heb wel wat schrik van de kosten qua benzineverbruik.

'k zou de brandstofkost allesinds niet onderschatten. Ik ken jouw financiële mogelijkheden niet uiteraard, maar als ik effe reken rij jij dus een dikke 3000km/maand. Aan gemiddeld 10 l/100km is dat al gauw 300 liter benzine per maand, dat is dus een 450 Euro aan benzine, per maand. Best genoeg in mijn ogen.

Comment

Dat is later gedaan...
                                • OEM Rabbit/Pacific achterlichten
                                • Japanese stootrand vooraan met kleine nummerplaatuitsparring
                                • Klinken en stootranden in koetswerkkleur (en achterbumperschade hersteld.. bedankt onbekende!)
                                • 7x17" OEM Exor velgen (blijkbaar komen deze uit de fabriek van Borbet) met 225/45 SP9000
                                • Eibach Sportline veren + Pro Dempers
                                • Kleine zwarte antenne

Ik wou eigenlijk niets doen aan deze auto, maar (en no offence voor de mensen die zo eentje hebben) een standaard Golf is nogal lelijk. Dit is ook nog niet 100% mijn smaak (zoals je op de photoshop ziet), maar ik vind ons Golfke nu toch al een pak beter.
                                Ik kan u geen ongelijk geven. De mods die jij aan je Golf gedaan hebt zijn enorm geslaagd. Ik zeg raar of zelden dat ik een Golf knap vind, maar de combinatie van kleur, lichten, spuitwerk en ophanging zijn zo te zien een aanrader! Knap!

Als ik dan die rechtse Golf zie, dan zie je die klinken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                  'k zou de brandstofkost allesinds niet onderschatten. Ik ken jouw financiële mogelijkheden niet uiteraard, maar als ik effe reken rij jij dus een dikke 3000km/maand. Aan gemiddeld 10 l/100km is dat al gauw 300 liter benzine per maand, dat is dus een 450 Euro aan benzine, per maand. Best genoeg in mijn ogen.
                                  Ik denk dat dat iets overdreven is.

350+350+350+350+200+200 = 1800. Stel dat we dat afronden op 2000km per maand en we nemen Super 98, dan kom ik uit op +- 281 euro per maand.

Aan 10liter per 100 kilometer uiteraard, en ik ben niet van plan om bij ieder licht als een gek op te trekken. Vergeet 400km autostrade met CC ook niet. Dus totaalplaatje zal wel iets van 250 euro zijn

Comment

Ik denk dat dat iets overdreven is.

350+350+350+350+200+200 = 1800. Stel dat we dat afronden op 2000km per maand en we nemen Super 98, dan kom ik uit op +- 281 euro per maand.

Aan 10liter per 100 kilometer uiteraard, en ik ben niet van plan om bij ieder licht als een gek op te trekken. Vergeet 400km autostrade met CC ook niet. Dus totaalplaatje zal wel iets van 250 euro zijn
                                    Je hebt gelijk. 'k Heb me dik misrekend. Dan is't inderdaad iets meer dan de helft, nog steeds genoeg maar al een pak minder. 'k Doe tegenwoordig alle dagen Gent-Aarschot. 'k heb ook cruisecontrol maar door die pummels die plots aan 110 zich op de snelle band zwieren kan ik amper een paar kilometer aan een stuk 130 aanhouden.
                                    Last edited by ; 23/08/2006, 18:44.

Comment

• Weet er nu eigenlijk iemand wanneer de Touran facelift verwacht wordt? m'n volgende bedrijfswagen wordt er zo ene, en 't zou mooi meegenomen zijn om ineens de ge-faceliftte te hebben
                                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• * OEM Rabbit/Pacific achterlichten
                                        * Klinken en stootranden in koetswerkkleur

Wat is de prijs van deze mods?
                                        nls2000

Comment

• Rabbit lichten heb ik gekocht voor €70, toen waren deze echter nog niet zo gewild als nu, ik vrees dat je tegenwoordig toch minstens € 100 zult moeten neerleggen.

Japanese stootrand was € 45 (als ik mij niet vergis, was rond de 50 in ieder geval), die zou je normaal bij de dealer moeten kunnen krijgen maar worden naar het schijnt niet meer gemaakt (bron: verschillende vw dealers). Ik heb ze bij http://www.race-world.be/ gekocht. Deze zijn niet verkrijgbaar in kleur dus moeten nog gespoten worden.

Spuiten van klinken/stootranden en herstellen van de schade op de achterbumper was rond de 350, maar die prijzen kunnen serieus verschillen (ga niet voor de goedkoopste!)

Comment

Working...
                                          X