Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fenix4lifege moet toch iets doen om op te vallen als ge een klein pietje hebt
mijn collega's zeiden van zo'n mannen hun rijbewijs voor t leven af te pakken...
180 op de autosnelweg ok das nog te rap mja...
180 op de pechstrook pls... getuigd van niet veel gezond verstand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walterWeet iemand wat er speciaal is aan een Golf III New Orleans?
Golf III - Modelle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistermijn collega's zeiden van zo'n mannen hun rijbewijs voor t leven af te pakken...
180 op de autosnelweg ok das nog te rap mja...
180 op de pechstrook pls... getuigd van niet veel gezond verstand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
shit: New Orleans is blijkbaar al van 1993
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemorijbewijs intrekken?? door het rood licht rijden is een zwaarder overtreding dan op de pechstrook rijden.
En btw, ik zal de eerste zijn om in de file vanop het eerste vak ff een klein beetje naar rechts "uit te wijken" als er zo een pechstrookracer aankomt. En vele vrachtwagens met mij... Soit:
Maar moest het ff kwijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t-lightEn btw, ik zal de eerste zijn om in de file vanop het eerste vak ff een klein beetje naar rechts "uit te wijken" als er zo een pechstrookracer aankomt. En vele vrachtwagens met mij... Soit:
Maar moest het ff kwijt
maar ik neem je het niet kwalijk er rijden veel gefrustreerde mensen rond in het verkeer.
Comment
Comment