Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dus je zal naar rechts gaan waardoor ik misschien kan verschieten en aan men stuur ga trekken en in de vangrails zal vliegen of een paar keer over kop zal gaan om mij erop te wijzen dat ik fout was. leuk persoon ben je.
maar ik neem je het niet kwalijk er rijden veel gefrustreerde mensen rond in het verkeer.
Een pechstrook is gemaakt voor bestuurders met pech uit de stroom te houden. Dat jij aan 180 tegen een boom plakt & ze je nadien van 't asfalt kunnen krabben zal me worst wezen. 't Is weer ne zot van de baan zou m'n vader zeggen.
Een pechstrook is gemaakt voor bestuurders met pech uit de stroom te houden. Dat jij aan 180 tegen een boom plakt & ze je nadien van 't asfalt kunnen krabben zal me worst wezen. 't Is weer ne zot van de baan zou m'n vader zeggen.
't Is weer ne zot van de baan zou m'n vader zeggen.
Als je vader zoiets te vertellen heeft dan denk ik niet dat die zot op de baan zit maar dat die zot je vader is.
Ik heb misschien iets gedaan wat niet mag maar dan nog.Ik doe wat ik wil.
Waarom kopen mensen snelle auto"s?? je gaat mij toch niet vertellen dat iemand een lambo of een m3 ofzo koopt om schoon tegen 120km/u op de snelweg te bolle.
waarom mocht ford, na het deponeren (of registreren, donow) van de lettercode 'tdi' in '99 door vw, nog wel op zijn galaxy achteraan tdi voeren - en mocht volvo, die toen ook de tdi 5cyl 2.5 gebruikte...het niet meer gebruiken...
het kan natuurlijk dat volvo het van vw nog wel mocht, itt tot land-rover, maar doodeenvoudig niet meer wilde ??
Mss omdat de V70 niks anders deelde dan de motor, en de Galaxy daarentegen wel (was toch grotendeels hetzelfde als de Sharan en de Alhambra).
Weet ik veel... .
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Dan gebruikt ie uiteindelijk toch nog de pechstrook waarvoor ze gemaakt is, om pech te hebben
Maar nu serieus, 180km/u is absoluut onaanvaardbaar op de pechstrook, beeld je maar eens in dat je daar op de pechstrook aan het vlammen bent en er iemand vlak achter een bocht op de pechstrook in panne staat. Je brengt er heel wat meer mensen mee in gevaar dan enkel jezelf.
Even een vraagje, weet er toevallig iemand of de Golf V 1.9TDI 90pk enkel die 90pk op papier heeft, maar in realiteit meer? Ik stel deze vraag omdat ik niet goed kan geloven dat ons golfje slechts 90pk zou hebben hing vandaag achter een Golf IV 1.9TDI en die trok serieus stevig door en ik kon daar met gemak bijblijven. Vandaar mijn vraag, is een 90pk motor slechts een op papier gedowntunede versie, of is die versnellingsbak zodanig goed dat hij zo vlot gaat?
ik had ook begrepen dat de 90 pk tdi in de golf V een gedowntunede versie is van de 105 pk, maar dus wel een herzien blok.
het kan dus best zijn dat je meer dan 90 pk hebt, als je de motor zou laten uitlezen.
Even een vraagje, weet er toevallig iemand of de Golf V 1.9TDI 90pk enkel die 90pk op papier heeft, maar in realiteit meer? Ik stel deze vraag omdat ik niet goed kan geloven dat ons golfje slechts 90pk zou hebben hing vandaag achter een Golf IV 1.9TDI en die trok serieus stevig door en ik kon daar met gemak bijblijven. Vandaar mijn vraag, is een 90pk motor slechts een op papier gedowntunede versie, of is die versnellingsbak zodanig goed dat hij zo vlot gaat?
90 pk en 105 pk zijn zelfde blok. hebben beide meer in hun mars. 105 pk heeft meestal 115 pk. 90 pk heeft meestal 98 pk.
2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Als je twee sharan's hebt, kan je dan zetels uit de ene sharan halen en deze in de andere sharan plaatsen op de derde zetelrij? Dus zijn de zetels op de tweede rij dezelfde zetels als op de achterste rij?
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment