Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
    dus je zal naar rechts gaan waardoor ik misschien kan verschieten en aan men stuur ga trekken en in de vangrails zal vliegen of een paar keer over kop zal gaan om mij erop te wijzen dat ik fout was. leuk persoon ben je.
    maar ik neem je het niet kwalijk er rijden veel gefrustreerde mensen rond in het verkeer.
    Een pechstrook is gemaakt voor bestuurders met pech uit de stroom te houden. Dat jij aan 180 tegen een boom plakt & ze je nadien van 't asfalt kunnen krabben zal me worst wezen. 't Is weer ne zot van de baan zou m'n vader zeggen.

Trouwens, hoe jij dat gevaarte van 180 naar 0 als er plots een auto wél de pechstrook nodig heeft en voor jouw neus komt gereden? Misschien iets om bij stil te staan !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
      Een pechstrook is gemaakt voor bestuurders met pech uit de stroom te houden. Dat jij aan 180 tegen een boom plakt & ze je nadien van 't asfalt kunnen krabben zal me worst wezen. 't Is weer ne zot van de baan zou m'n vader zeggen.
      Jouw vader zou goed overeenkomen met die van mij.

Comment

• goh, niet enkel met m'n pa, maar ook met MIJ en ik ben er 28
        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• zo ne jonge gast die al een kleine maand vrij hard rijd en dingen doet bv rechts inhalen, via pechstrook inhalen, op oprit rechts inhalen, enz

toen ik naar huis reed van den afrit af, richting t centrum awel beneden aan de brug plakte tem tegen een huis, beton. awel als hij als éénige slachtoffer is he dat vind ik niet meer dan normaal van mij part is em dood of verlamd zolang hij maar niet terug begint met zijn johnny stuff.

Comment

't Is weer ne zot van de baan zou m'n vader zeggen.
            Als je vader zoiets te vertellen heeft dan denk ik niet dat die zot op de baan zit maar dat die zot je vader is.
            Ik heb misschien iets gedaan wat niet mag maar dan nog.Ik doe wat ik wil.
            Waarom kopen mensen snelle auto"s?? je gaat mij toch niet vertellen dat iemand een lambo of een m3 ofzo koopt om schoon tegen 120km/u op de snelweg te bolle.

Comment

• ik zit met een vraag
              ik kan er niet van slapen

waarom mocht ford, na het deponeren (of registreren, donow) van de lettercode 'tdi' in '99 door vw, nog wel op zijn galaxy achteraan tdi voeren - en mocht volvo, die toen ook de tdi 5cyl 2.5 gebruikte...het niet meer gebruiken...

het kan natuurlijk dat volvo het van vw nog wel mocht, itt tot land-rover, maar doodeenvoudig niet meer wilde ??

Comment

• Mss omdat de V70 niks anders deelde dan de motor, en de Galaxy daarentegen wel (was toch grotendeels hetzelfde als de Sharan en de Alhambra).
                Weet ik veel... .
                Life's too short. Not to. Live it.
                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Dan gebruikt ie uiteindelijk toch nog de pechstrook waarvoor ze gemaakt is, om pech te hebben

Maar nu serieus, 180km/u is absoluut onaanvaardbaar op de pechstrook, beeld je maar eens in dat je daar op de pechstrook aan het vlammen bent en er iemand vlak achter een bocht op de pechstrook in panne staat. Je brengt er heel wat meer mensen mee in gevaar dan enkel jezelf.

Comment

• Is het te vertrouwen om een Golf4 4-motion TDI (90) met 134.000 km te kopen?

En wat zijn de nadelen van de 4-motion?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• 4motion is geen volwaardige vierwielaandrijving, het schiet enkel in gang wanneer het noodzakelijk is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tyrael
                        4motion is geen volwaardige vierwielaandrijving, het schiet enkel in gang wanneer het noodzakelijk is.
                        En verbruikt een 4-motion meer dan een normale? Of niet omdat de achterwielen bijna nooit meewerken dan?

2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• Het verbruik is iets hoger ivm het hogere gewicht van de auto.
                          En hij is minder snel in het optrekken.
                          Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R
                            Het verbruik is iets hoger ivm het hogere gewicht van de auto.
                            En hij is minder snel in het optrekken.
                            heeft een kleinere koffer, is duurder, vervuilt meer, rijdt logger doordeweeks, meer onderhoudskost

je kunt beter 4-motion op een gewone hangen

Comment

• Wat is eigenlijk het grote verschil tussen een Bora break en een Golf4 break?

2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                                Wat is eigenlijk het grote verschil tussen een Bora break en een Golf4 break?
                                De snuit

... en iets ander motorenaanbod

EN de Bora heeft 100 dm³ minder kofferinhoud! Dit komt omdat die uitgerust is met een verhoogde vloer (optie op de Golf)

Comment

• Even een vraagje, weet er toevallig iemand of de Golf V 1.9TDI 90pk enkel die 90pk op papier heeft, maar in realiteit meer? Ik stel deze vraag omdat ik niet goed kan geloven dat ons golfje slechts 90pk zou hebben hing vandaag achter een Golf IV 1.9TDI en die trok serieus stevig door en ik kon daar met gemak bijblijven. Vandaar mijn vraag, is een 90pk motor slechts een op papier gedowntunede versie, of is die versnellingsbak zodanig goed dat hij zo vlot gaat?

Comment

• Een TDI kan ook een 100'er zijn hé Dan is het verschil met 90 niet meer zo groot

Comment

• ik had ook begrepen dat de 90 pk tdi in de golf V een gedowntunede versie is van de 105 pk, maar dus wel een herzien blok.
                                      het kan dus best zijn dat je meer dan 90 pk hebt, als je de motor zou laten uitlezen.
                                      4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                                        Even een vraagje, weet er toevallig iemand of de Golf V 1.9TDI 90pk enkel die 90pk op papier heeft, maar in realiteit meer? Ik stel deze vraag omdat ik niet goed kan geloven dat ons golfje slechts 90pk zou hebben hing vandaag achter een Golf IV 1.9TDI en die trok serieus stevig door en ik kon daar met gemak bijblijven. Vandaar mijn vraag, is een 90pk motor slechts een op papier gedowntunede versie, of is die versnellingsbak zodanig goed dat hij zo vlot gaat?
                                        90 pk en 105 pk zijn zelfde blok. hebben beide meer in hun mars. 105 pk heeft meestal 115 pk. 90 pk heeft meestal 98 pk.
                                        2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                        2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Als je twee sharan's hebt, kan je dan zetels uit de ene sharan halen en deze in de andere sharan plaatsen op de derde zetelrij? Dus zijn de zetels op de tweede rij dezelfde zetels als op de achterste rij?
                                          BMW E61 525d LCI '09
                                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                                          Fiesta Red Edition '16

Comment

Working...
                                          X