Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey
@Carlito. Op een V horen RS6 velgen in 19". 18" in RS6 vorm heeft totaal niet hetzelfde effect. (niet zo mooi eigenlijk)
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeJa! Dat zijn ze! Bedankt voor de link!
@Carlito. Op een V horen RS6 velgen in 19". 18" in RS6 vorm heeft totaal niet hetzelfde effect. (niet zo mooi eigenlijk)
Ik heb eens gezocht op m'n pc en heb deze foto van een knappe golf gevonden met de velgen die je zoekt (wel geen goeie kwaliteit), hopelijk ben je daar al wat mee geholpen.
Edit: ik had bovenstaande reeks niet opgemerkt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountantweet iemand of ze stockcondities geven op de huidige generatie Tourans ??
zo'n TIE Break versie lijkt me wel super2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Paus Benedictus XVI heeft van Volkswagen een gloednieuwe auto cadeau gekregen. Concernbaas Bernd Pischetsrieder overhandigde vandaag de sleutels van een zwarte Phaeton aan de kerkleider. "Het is voor ons een bijzondere eer om paus Benedictus XVI een reislimousine ter beschikking te kunnen stellen", aldus Bernd Pischetsrieder. Het gaat om een zwarte Phaeton met lange wielbasis en 450 pk sterke zesliter W12. De paus kreeg eerder ook al een Volvo XC90 cadeau. Voor hij tot paus benoemd werd, reed kardinaal Jozef Ratzinger met een VW Golf IV.
Comment
-
Wat heeft die mens daar nu aan dat het een W12 is , een 3.0 zou toch ook al goed genoeg zijn, al is dit natuurlijk een goede reclamestunt voor VW.
Onze koning en prins heeft anders ook deftige transportmiddelen S600, 760li,...
Comment
Comment