Heb je een filmpje van de jouwe?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Binnenkort wel als de gopro binnenkomt.
Anders nog niets.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenStaat hem wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenZijn dat twee verschillende auto's of is hij maar aan één kant be-stickerd.
Comment
-
-
Na een goede rekening gemaakt te hebben, blijft er eigenlijk maar altijd 1 uitschieten.
Een gewone POLO GTI komt mij 2500-3000 euro goedkoper uit dan een CUP Edition.
Om dan nog maar te zwijgen over verzekering. Inschrijvingtax verschilt ook enorm. 500 euro tov. 1100 euro (150-180pk).
En deze kan ik ook wel smaken zo.
Dus volgens mij ben ik er eindelijk uit mijn opties.
- Deze heeft 30mm verlaging. (H&R)
- Buitenspiegels in Schwarz Hochglänzend
- Votex frontsplitter.
- Exor velgen.
- Zijlijsten gespoten in koetswerkkleur.
Comment
-
caractere 19"
hey, tijdje geleden hier. Heb me gisteren een VW Eos gekocht uit 2008. M'n (realistische) droomwagen. Het is een witte en bijgevolg ben ik nu gaan kijken op het internet voor velgen die ik deze zomer zou kunnen opleggen. Aangezien het kleur, zou zwart/antraciete/matte velgen zeer mooi staan. De garage waar ik hem heb gekocht had deze velgen in stock liggen en vond ze wel mooi. Vraag is echter als ze eronder passen. Ze gingen het bekijken, maar zou het hier op het forum ook al eens willen vragen.
Het gaat om deze velg; Caractere in 19"
En logisch, het comfort zal wel veel minder zijn, maar iemand die deze velg heeft en mij kan zeggen als het echt overdreven hard is, of eerder gewoon hard?
gr Jasper!
Comment
-
btw, velgen zaten op scirocco, dus als de steek hetzelfde is als die van eos, zouden die toch moeten passen?
Gisteren vond ik niets van een eos met die velgen, en vandaag vind ik hier plots op internet van de caractere site zelf;
Comment
-
Et-waarde en naafdiameter zou ik kijken.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenDie velgen gaan te breed komen, steek is inderdaad ook 5x112, maar de ET-waarde gaat te klein zijn denk ik. Ga daar anders eens kijken naar die breedte en ET-waarde van die velgen?
Jarno
Comment
Comment