Oorspronkelijk geplaatst door nls
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
allee bon, voor m'n bedrijfswagen is het zowiezo een face lift touran. Als je nu besteld krijg je zelfs gratis een monochrome GPS erbij. Leverbaar vanaf eind december, begin januari..There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniHeb je toevallig foto's van de kofferruimte?
ik heb er geen foto's van nee, maar hij moet wel énorm groot zijn. en ik zla hem wschl pas in maart krijgen
boohooThere's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeIk heb enkele vraagjes ivm een Golf III GTD (75pk) van 1996.
Is dit een betrouwbare motor?
Wat houdt een GTD juist in(optisch)?
Is de GTD een turbodiesel?
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Een GTD heeft een turbodieselmotor, weliswaar zonder directe injectie.
Optisch zijn er verbredingen van de wielkasten, donkere achterlichten, een apart interieur en velgen en misschien meer wat ik niet weet.
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar naar wat ik van mensen heb gehoord die met dergelijke motor gereden hebben, klaagden ze zelden over betrouwbaarheid.
Het zal er eerder van afhangen hoe de eigenaar met de motor is omgesprongen.
Comment
-
idd
mijn eerste wagen was een GTD.
Dan krijg je sportzetels (die een mooi stofje hebben en zeer goed zitten), dubbele koplampen vooraan, wielkastverbredingen, mistlampen, kofferspoiler en nog een paar prullen.
Is een 1.9 turbodiesel, heeft 75pk, maar ik was er toen heel tevreden van.
topsnelheid van 170km/u
Redelijk betrouwbaar, want ik heb hem nooit gespaard, maar kreeg op het einde wel last van de nokkenas (meerder gevallen van geweten) en join de cullase.
Maar de stoten die ik ermee uitgestoken heb in mijn gedachten, heeft hij zich goed geweerd.
@modale turk
verdonkerde achterlichten hadden ze niet allemaal. De mijne had dat nog niet. evenals alu velgen. twaren stalen velgen met een apart design van schijven. (enkel een buitenste ring)
Was wel ééntje van 93.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenidd
Dan krijg je sportzetels (die een mooi stofje hebben en zeer goed zitten), dubbele koplampen vooraan, wielkastverbredingen, mistlampen, kofferspoiler en nog een paar prullen.
topsnelheid van 170km/u
Redelijk betrouwbaar, want ik heb hem nooit gespaard, maar kreeg op het einde wel last van de nokkenas (meerder gevallen van geweten) en join de cullase.
Maar de stoten die ik ermee uitgestoken heb in mijn gedachten, heeft hij zich goed geweerd.
@modale turk
verdonkerde achterlichten hadden ze niet allemaal. De mijne had dat nog niet. evenals alu velgen. twaren stalen velgen met een apart design van schijven. (enkel een buitenste ring)
Was wel ééntje van 93.
Hoeveel km's had hij toen je hem wegdeed/opreed?
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Een maat had een GT TDI van 1995 met donkere achterlichten en alu velgen.
Ik dacht dat alle GT versies hetzelfde zouden zijn qua uitrusting.
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenidd
topsnelheid van 170km/u
@modale turk
Was wel ééntje van 93.
Comment
-
Ik zal het hier ook maar is vragen:
Hoeveel kost een verlaging van 3 Ã 4 cm ongeveer? En moeten de schokdempers dan ook vervangen worden of zijn de hardere veren alleen goed?
Tot welke bandenmaat kan je gaan op een Golf lll?
17"? 225?
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Weet er iemand of de RNS MFD II (kleurennavigatie)-systemen van VW up te graden zijn?
De mijne begint namelijk redelijk te flippen.
Vandaag was ik volgens mijn GPS aan 150km/u off road (aka 100m nà à st de snelweg) aan het rijden :s
Hij was er precies zélf niet goed van want een tijdje later heeft dat ding gewoon zichzelf herstart...
Nog mensen die dit voorgehad hebben en/of weten hoe dit verholpen kan worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk BerichtenWeet er iemand of de RNS MFD II (kleurennavigatie)-systemen van VW up te graden zijn?
Vandaag was ik volgens mijn GPS aan 150km/u off road (aka 100m nà à st de snelweg) aan het rijden :s
Hij was er precies zélf niet goed van want een tijdje later heeft dat ding gewoon zichzelf herstart...
Nog mensen die dit voorgehad hebben en/of weten hoe dit verholpen kan worden?
Comment
-
is toch al een keer of twee/drie voorgekomen. En ik heb de wagen nog maar drie weken... In de brusselse tunnels heb ik het wel al meer voorgehad maar daar vergeef ik het hem bij gebrek aan sattelietsignaal. Die sensoren van snelheid en richting werken blijkbaar niet altijd even goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk BerichtenWeet er iemand of de RNS MFD II (kleurennavigatie)-systemen van VW up te graden zijn?
Nog mensen die dit voorgehad hebben en/of weten hoe dit verholpen kan worden?American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenInteressant om te lezen. Ik wilde net vragen naar ervaringen met dit systeem. Is dit hetzelfde als het het Audi systeem?
De geluidskwaliteit bij VW daarentegen is wél goed. Alleen een beetje dof misschien als je het volume opendraait, maar mits een beetje bijregelen van de settings krijg je dat wel goed. Verwacht natuurlijk ook geen B&O-systeem. Maar zo een audiofiel ben ik niet. Een collega heeft het Dynaudio systeem wél, maar ik vind dat niet per sé beter klinken...
Over de nauwkeurigheid van het Audi-systeem kan ik me niet uitspreken, ik heb het alleen nog maar in de garage in werking gezien.
Hou er ook rekening mee dat mijn Passat van januari 2006 is.
Voor MY07 ziet de GPS er anders uit (hier en daar zilveren ipv zwarte knoppen) en misschien is er ook een de software gesleuteld. Bovendien weet ik niet of het aan mijn auto ligt of het een algemene klacht is.
Vandaar ook mijn vraag
Nog een kleine toevoeging: het systeem van VW spreekt Nederlands, dat van Audi niet. De MMI implementatie vind ik ook niet zo geslaagd op de A4/A3. Dus qua gebruiksvriendelijkheid wint VW misschien wel. Tenzij bij de A6/A8. Waar het wél een full-size MMI is. Maar nogmaals, dat kan ook liggen aan mijn heel beperkte ervaring met het Audi-systeem.
Comment
Comment