Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een motor kan je ook gewoon los kopen lijkt mijn en dat lijkt me een stuk goedkoper.
    Nu zit je met een ontmantelde TT RS waar je bijna niets meer mee kan.
    Niemand die zo'n auto wil kopen want het gaat veel geld kosten om de RS weer rijklaar te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
      The most powerfull VW Golf VI R

German auto tuner HGP has created the world's most powerful version of the Golf R.
      The €65,000 car develops 745ps and 925Nm of torque by strapping two HGP R28 turbos to the 3.6-liter V6 found in the Passat R36, and it still uses the seven-speed DSG and all-wheel drive.
      HGP calls the car the R36 BiTurbo.

Other modifications include special tuning software, a higher flow fuel system, sand-cast alloy intake manifold,
      2 larger high-flow intercooler and hybrid turbocharger with high-nickel content cast-iron exhaust manifold and wider diameter exhaust.
      Also the cylinder head is modified and uprated pistons and connecting rods were fitted.

HGP also offers a version of the car with a six-speed DSG, but power decreases to 530ps and 700Nm of torque.
      HGP claims 3.1 seconds to accelerate to 100km/h. For more information go to

www.hgp-turbo.de/golf-vi-sonderumbau.html
      Is het zelfde als met dit.
      Die R36 motor hebben ze ook uit een Passat of zo moeten halen om dit project te kunnen maken.
      Uiteindelijk heb je wel iets speciaals.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
        Iemand enig idee of ik onder mijn VW Golf VI 1.6 TDI (géén BM) 235/45/R17 94Y mag leggen? De pa van mijn vriendin heeft zich net een tweedehands VW Caddy aangeschaft en vindt de velgen (type Goal Antraciet) niet mooi :-)
        Als het geen BM is kan dat volgens my wel. Je moet is eens zien op u gelijkvormigheidsattest. Mijn leon had standaard 16" en ik mocht tot 18" gaan, dus ik denk dat dat voor een golf wel gelijk gaat zijn

Sent from my iPhone using Tapatalk
        BMW X5 45e

Comment

• zelf net een scirocco gekocht 122pk, totaal: 35.250 euro en da vo mijnen eersten auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denludo1990 Bekijk Berichten
            zelf net een scirocco gekocht 122pk, totaal: 35.250 euro en da vo mijnen eersten auto
            amai die is duur geworden, 2 jaar geleden een bestek gaan opmaken voor een 2.0tdi en die had alle opties buiten leder en kwam met korting op 28.600. Als ik het goed heb was die tsi goedkoper als die tdi

Comment

• 35.250 euro is wel zonder korting, met korting komt het op net geen 30.000 euro (en dat is nog steeds zonder lederen interieur). Het zou volgens de verkoper wel een redelijk exclusieve zijn door de opties die ik heb genomen.
              Last edited by ; 06/10/2012, 20:28.

Comment

Iemand enig idee of ik onder mijn VW Golf VI 1.6 TDI (géén BM) 235/45/R17 94Y mag leggen? De pa van mijn vriendin heeft zich net een tweedehands VW Caddy aangeschaft en vindt de velgen (type Goal Antraciet) niet mooi :-)
                Dat is geen probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
                  Love it

Comment

35.250 euro is wel zonder korting, met korting komt het op net geen 30.000 euro (en dat is nog steeds zonder lederen interieur). Het zou volgens de verkoper wel een redelijk exclusieve zijn door de opties die ik heb genomen.
                    En wat voor opties zijn dat dan

Comment

35.250 euro is wel zonder korting, met korting komt het op net geen 30.000 euro (en dat is nog steeds zonder lederen interieur). Het zou volgens de verkoper wel een redelijk exclusieve zijn door de opties die ik heb genomen.
                      topic aanmaken van uw nieuwe bolide en voorstellen

wel aardig wat geld voor 122 PK en geen leder
                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Last edited by ; 07/10/2012, 17:42.

Comment

• http://www.youtube.com/embed/JKIR714I1oE#!

Comment

Ondervijn vrouw hare G6 steekt 225/45/17 wel een BM.
                            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                              2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Ongetwijfeld een teleurstelling voor liefhebbers van coupés met VW-badges, maar de Scirocco wordt binnenkort niet meer geleverd in Nederland. VWforum publiceerde een interne brief aan de dealerorganisatie waaruit blijkt dat de Scirocco niet meer rendabel is voor Nederland en daarom uit de schappen wordt gehaald. Die informatie blijkt te kloppen, want per 31 oktober gaat […]

Comment

• Production version of 225bhp Polo R to debut at 2013 Geneva motor show

Polo 2009- Polo R

In its latest issue out today, UK motoring magazine Autocar reports that a production version of the Polo R will be unveiled at the Geneva motor show in March 2013. Fitting in neatly with the full-blown 300bhp all-wheel-drive Polo R WRC taking to the world’s rally stages, the hot newcomer is said to have a tuned version of the outgoing Mk 6 Golf GTI 2.0-litre engine, developing 225bhp. A mechanical limited-slip differential is also set to feature, according to Autocar’s sources. A concept version of the Polo R – the Polo WRC Street – was shown at the 2012 Wörthersee GTI Festival back in May. Prices and exact details of the hottest-ever Polo have yet to be revealed.

Comment

• 225PK in een polo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                      225PK in een polo
                                      Zoiets gaat de Audi S1 ook krijgen maar dan met 250 pk en quattro.

Comment

• waar stopt het hé
                                        vroeger was een golf 1 - GTI met 110 PK een BOM nu...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                          waar stopt het hé
                                          vroeger was een golf 1 - GTI met 110 PK een BOM nu...
                                          je moet er wel rekening mee houden dat het gewicht van de wagens serieus is toegenomen ten opzichte van toen. Maar ze blijven er idd maar meer pk's tegenaan gooien
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X