Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by IbifaHo; 09/12/2012, 21:36.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
VW Polo R WRC heeft 220pk, haalt 243km/u
Dat de straatversie van de Polo R WRC een tweeliter TSI met 220pk en 350Nm ingelepeld krijgt, was al een tijdje bekend. Nu is het model ook effectief voorgesteld. Dat betekent dat we onze eerdere gissingen over prestaties kunnen vervangen door concrete cijfers. En laat ons het eerst even over de saaie maar noodzakelijke verbruikscijfers hebben. De gemengde Europese cyclus tikt immers af op 7,4l/100km. Dat komt overeen met 174gr/km in het CO2-departement.
Geen nood, de prestaties die er tegenover staan zijn voor zo'n kleintje als de Polo best indrukwekkend. De voorwielen trekken de net geen 1,3 ton wegende koets voorbij de 100km/u-barrière in 6,4 tellen. En het is pas uit met de pret bij 243km/u. Snel genoeg om menig sportwagenbestuurder nerveus te maken.
Met de rally-Polo als inspiratie krijgen je hier niet alleen een 18-duimers, maar ook een specifieke voorspoiler, een heuse achterdiffuser en een dakspoiler met grootheidswaanzin. En dan zijn er nog specifieke pedalen, een andere zetelaankleding en een zwarte dakhemel voor de binnenzijde. Natuurlijk zijn er een aantal R en WRC-logo's in de mix gegooid, maar zelfs zonder zou het model herkenbaar zijn. De striping is immers gelijkaardig aan die van VW's competitie-exemplaar.
Bij ons gaat de Polo R WRC net iets meer dan € 34.000 kosten. Hij is vanaf nu te bestellen, maar leveringen zijn pas vanaf september 2013 voorzien. Wie er een wil, moet evenwel niet te lang treuzelen. Er worden er maar 2.500 gebouwd.
Comment
-
ik heb een vraag heb problemen met mijn el dak van een golf 3 tdi toen de conector van het achter portier niet goed was aan gesloten ging de motor van het dakraam tikken als ik de knop van het achterraam bediende nu is alles weer goed aangesloten en het raam doet het weer prima alleen het dak doet niks meer voorheen deed hij het prima.
weet iemand een oplossing voor dit probleem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marco-tdi Bekijk Berichtenik heb een vraag heb problemen met mijn el dak van een golf 3 tdi toen de conector van het achter portier niet goed was aan gesloten ging de motor van het dakraam tikken als ik de knop van het achterraam bediende nu is alles weer goed aangesloten en het raam doet het weer prima alleen het dak doet niks meer voorheen deed hij het prima.
weet iemand een oplossing voor dit probleem
Comment
-
Eén van de mooiste omgbouwde VW's vindt ik nog steeds van die T5 busjes. Enkel spijtig dat je er niet zo veel van tegen komt.
Heb zelf ooit op punt gestaan om een T5 te kopen waar 22 inchers onder stonden. Megamooi.
Iets in deze aard bedoel ik:
Last edited by Utah; 23/12/2012, 19:48.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Ben regelmatig in Brakel en nog nooit gezien. Witte vindt ik wel mjammie.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenEén van de mooiste omgbouwde VW's vindt ik nog steeds van die T5 busjes. Enkel spijtig dat je er niet zo veel van tegen komt.
Heb zelf ooit op punt gestaan om een T5 te kopen waar 22 inchers onder stonden. Megamooi.
Als ik die nog eens tegenkom trek ik er ene.
@ Namaz: Zalig !
Comment
Comment