Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat zal idd goed voorruit gaan, hopelijk gaan uw koppelingen niet te goed achteruit, want er wordt altijd gezegd/geschreven dat die DSG max. 350 nM aankan.

Comment

• Heb altijd gehoord 420Nm en dat lijkt me logischer. VW gaat nooit iets bouwen met een tolerantiegebied 0. Standaard zouden ze 350Nm hebben dus moet de grens hoger liggen.
      Ik doe voornamelijk autostrade met de mijne dus heel erg ziet het allemaal niet af denk ik. Er wordt wel stevig mee doorgereden maar tot nu toe geeft hij nog geen kick verkeerd.

Comment

• Des te beter. Er zal idd wel een marge voorzien zijn, maar +70 nM is toch niet niks.

Comment

• Nee, dat begint inderdaad al! . Je merkt bij het vertrekken dat een DSG ook niet meteen alles loslaat. Het zet je in een soort van rollende start en dan komt hij op.
          Buiten soms eens een stoplichtsprintje laat hem in zijn 1ste niet teveel afzien en dan nog... meestal schakel ik dan meteen op naar 2de.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hakosuka Bekijk Berichten
            Nee, dat begint inderdaad al! . Je merkt bij het vertrekken dat een DSG ook niet meteen alles loslaat. Het zet je in een soort van rollende start en dan komt hij op.
            Buiten soms eens een stoplichtsprintje laat hem in zijn 1ste niet teveel afzien en dan nog... meestal schakel ik dan meteen op naar 2de.
            Dat is omdat de koppelingen bij jouw DSG in een oliebad zitten. Bij een DSG7 is dat een ander verhaal. Maar als je de launch control gebruikt zal die wel meteen alle koppel op je eerste koppeling loslaten. Misschien best niet teveel doen met je 420 nM, tenzij je de koppeling zo snel mogelijk er door wil halen.

Comment

• Was je daar met de GTD? Kan mij percies niet meteen een GTD herinheren.
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Neen, was met de moto (Ducati). Mijn vriendin was aan het rijden met de Mazda MX-5. Ze doet mee aan een nieuw tv programma Racing Stars. Misschien herinner je je haar wel .

Zeker haar pagina liken !

Comment

• Ja herinner haar idd, ze heeft niet slecht gereden allessinds! Pagina geliked.
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

volkswagen T2 bus, niet veel geld denk ik? Misschien iets voor vw lovers hier

Comment

• Comment

• den blauwe is van een kameraad van me

Comment

• De zwarte is van Ronse, eigenaar ken ik nog van vroeger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Top, rode velgen onder een zwarte auto.

Comment

• 065.jpg
                              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• 066.jpg
                                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hakosuka Bekijk Berichten
                                  Die vond ik ook knap. Ik was gisteren ook daar.

Ik lees al geruime tijd mee maar heb eigenlijk nog nooit gepost . Tijd om mezelf eens voor te stellen. Mijn naam is Tim en ik rijd met een Golf 6 GTD.

Standaard behalve dan motorisch de vereiste hermapping . Ik zou er heel graag gele Brembo's opzetten omdat ik denk dat die een super kleuren-combo zou zijn
                                  maar ik heb nog niks gedaan met deze plannen.
                                  Haa, bekend volk
                                  Schitterend marchandise die GTD, springt echt boven de alledaagse Golfjes uit op een of andere manier. Kun je daar wat deftig bochten mee pakken of gaat het snel rechtdoor? Ik zie dat ook wel zitten voor binnen enkele jaren, wel manueel voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Welke velgen gaan we er vandaag eens onderleggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                      Welke velgen gaan we er vandaag eens onderleggen
                                      Haha goeike.
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X