Dat zal idd goed voorruit gaan, hopelijk gaan uw koppelingen niet te goed achteruit, want er wordt altijd gezegd/geschreven dat die DSG max. 350 nM aankan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Heb altijd gehoord 420Nm en dat lijkt me logischer. VW gaat nooit iets bouwen met een tolerantiegebied 0. Standaard zouden ze 350Nm hebben dus moet de grens hoger liggen.
Ik doe voornamelijk autostrade met de mijne dus heel erg ziet het allemaal niet af denk ik. Er wordt wel stevig mee doorgereden maar tot nu toe geeft hij nog geen kick verkeerd.
Comment
-
Nee, dat begint inderdaad al! . Je merkt bij het vertrekken dat een DSG ook niet meteen alles loslaat. Het zet je in een soort van rollende start en dan komt hij op.
Buiten soms eens een stoplichtsprintje laat hem in zijn 1ste niet teveel afzien en dan nog... meestal schakel ik dan meteen op naar 2de.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hakosuka Bekijk BerichtenNee, dat begint inderdaad al! . Je merkt bij het vertrekken dat een DSG ook niet meteen alles loslaat. Het zet je in een soort van rollende start en dan komt hij op.
Buiten soms eens een stoplichtsprintje laat hem in zijn 1ste niet teveel afzien en dan nog... meestal schakel ik dan meteen op naar 2de.
Comment
-
Neen, was met de moto (Ducati). Mijn vriendin was aan het rijden met de Mazda MX-5. Ze doet mee aan een nieuw tv programma Racing Stars. Misschien herinner je je haar wel .
Zeker haar pagina liken !
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hakosuka Bekijk BerichtenDie vond ik ook knap. Ik was gisteren ook daar.
Ik lees al geruime tijd mee maar heb eigenlijk nog nooit gepost . Tijd om mezelf eens voor te stellen. Mijn naam is Tim en ik rijd met een Golf 6 GTD.
Standaard behalve dan motorisch de vereiste hermapping . Ik zou er heel graag gele Brembo's opzetten omdat ik denk dat die een super kleuren-combo zou zijn
maar ik heb nog niks gedaan met deze plannen.
Schitterend marchandise die GTD, springt echt boven de alledaagse Golfjes uit op een of andere manier. Kun je daar wat deftig bochten mee pakken of gaat het snel rechtdoor? Ik zie dat ook wel zitten voor binnen enkele jaren, wel manueel voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenWelke velgen gaan we er vandaag eens onderleggen2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
Comment