Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
VW Golf Forum. Support zu Problemen mit deinem Golf, Umbauberichte und Fahrzeugvorstellungen, grosser VW-Teilemarkt. Alle Modellvarianten der Golf-Generationen
Er zou nu toch een nieuwe "kleine" VW Variant komen om de Golf IV Variant af te lossen.
Hij zou echter komen op de Jetta-basis, wat uiteindelijk niet veel verschilt van de Golf V.
(Op basis van de Bora was er ook een Variant, wat zijn meerwaarde t.o.v. de Golf IV Variant was, is mij nog steeds onduidelijk)
Hij zou in Mexico gebouwd worden (waar ze de Jetta bouwen), in het voorjaar van 2007 voorgesteld worden en leverbaar zijn tegen de zomer.
Er zou nu toch een nieuwe "kleine" VW Variant komen om de Golf IV Variant af te lossen.
Hij zou echter komen op de Jetta-basis, wat uiteindelijk niet veel verschilt van de Golf V.
(Op basis van de Bora was er ook een Variant, wat zijn meerwaarde t.o.v. de Golf IV Variant was, is mij nog steeds onduidelijk)
Hij zou in Mexico gebouwd worden (waar ze de Jetta bouwen), in het voorjaar van 2007 voorgesteld worden en leverbaar zijn tegen de zomer.
met die variant zijn ze echt rijkelijk te laat hoor
Jep, dolfke VI is ook op komst.
Ik vind ook dat ze te laat zijn, zeker wel, omdat ik denk dat zo'n Golf/Jetta Variant best potentieel heeft.
Lijkt mij een volumemodelleke waar nog wat aan verdiend kan worden.
Men vergelijkt de verkoopcijfers van de Golf V vaak met de Golf IV en dan komen ze tot de conclusie dat ze veel lager zijn maar ik denk dat de Golf Variant een mooi stuk van de Golf IV-koek voor zijn rekening nam, zeker in de Heimat.
Misschien is het net bedoeling om de Variant-versie te gebruiken als "overlapper", gezien de Golf IV Variant tot 2006 gemaakt werd en de hatchback maar tot 2003. (ongeveer halve levenscyclus overlapt)
't Kan zijn dat ze dit met de Jetta Variant ook van plan zijn...?
Jep, dolfke VI is ook op komst.
Ik vind ook dat ze te laat zijn, zeker wel, omdat ik denk dat zo'n Golf/Jetta Variant best potentieel heeft.
Lijkt mij een volumemodelleke waar nog wat aan verdiend kan worden.
Men vergelijkt de verkoopcijfers van de Golf V vaak met de Golf IV en dan komen ze tot de conclusie dat ze veel lager zijn maar ik denk dat de Golf Variant een mooi stuk van de Golf IV-koek voor zijn rekening nam, zeker in de Heimat.
Misschien is het net bedoeling om de Variant-versie te gebruiken als "overlapper", gezien de Golf IV Variant tot 2006 gemaakt werd en de hatchback maar tot 2003. (ongeveer halve levenscyclus overlapt)
't Kan zijn dat ze dit met de Jetta Variant ook van plan zijn...?
alle een beetje zoals de cabrio dus... ah nee, die ging 2 levenscyclussen mee...
de golf III zelfs tot begin 2004... stond ook wel een lullig figuur tussen de 307CC en de maganeCC
Comment