Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vond het wel een mooi exemplaar:

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Comment

• Zot, had ook al sterk getwijfeld de caddy op een schoon velg en verlaging te zetten, die foto's doen me weer kwijlen...

Comment

• Nog 2 foto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
            Zot, had ook al sterk getwijfeld de caddy op een schoon velg en verlaging te zetten, die foto's doen me weer kwijlen...

Alle man, daar zijn veeeeel voorbeelden van. gewoon doen

Comment

• “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Iemand die weet hoe het komt dat de golf 7 Variant in Nederland 110 pk heeft (1.6TDI BMT) en in België 105pk voor dezelfde motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                  Iemand die weet hoe het komt dat de golf 7 Variant in Nederland 110 pk heeft (1.6TDI BMT) en in België 105pk voor dezelfde motor?
                  Er komt een motorupdate, ik vermoed iets met bleumotion , weldra verkrijgbaar in België ook.

Comment

• Lap, de,mijne wordt eerstdaags besteld, ik zal te vroeg zijn zeker.

Edit: Volgens de garage komt die update niet naar België. Vreemd...
                    Last edited by Bairy; 18/10/2013, 11:46.

Comment

• IMG_1565.jpgIMG_1587.jpgIMG_1566.jpgIMG_1569.jpgIMG_1585.jpgM'n nieuwe auto moést ik er gewoon opgooien omdat het een uniek exemplaar in Beligë is. Ik had een nieuwe BMW520d uit 2012, maar die auto zei me eigenlijk niks: te weinig karakter en 13 in een dozijn... Dus bestelde ik iets met wat meer karakter. Het werd deze Volkswagen CC full option: elke denkbare optie zit erop (nappaleder, hout, dsg, lane assist & side assist, Active Cruise Control, Dynaudiosysteem, R line met 19", Dynamic Chassis Control, KEYLESS acces,...). Bovendien belde ik na m'n bestelling met de invoerder om mijn beklag te doen dat ik enkel een 140pk 2.0tdi kon bestellen, terwijl er in Duitsland veel meer mogelijk is. Resultaat: volgende dag het bericht dat er voor mij een 177pk versie met 4Motion ingevoerd kan worden. Echt een uniek geval dus . Auto rijdt SUPER en de afstelling en engineering van de auto verbaast me elke dag: je houdt je hart immers wat vast als je van een nieuwe 5-reeks komt (mensen verklaarden mij ook gek voor de overstap...), maar VW moet bijna nergens opdoen. Die "bijna" komt door de RNS510-navigatie, die niet bepaald modern is. Wat een auto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door japeco Bekijk Berichten
                        [ATTACH=CONFIG]100005[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100009[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100006[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100007[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100008[/ATTACH]M'n nieuwe auto moést ik er gewoon opgooien omdat het een uniek exemplaar in Beligë is. Ik had een nieuwe BMW520d uit 2012, maar die auto zei me eigenlijk niks: te weinig karakter en 13 in een dozijn... Dus bestelde ik iets met wat meer karakter. Het werd deze Volkswagen CC full option: elke denkbare optie zit erop (nappaleder, hout, dsg, lane assist & side assist, Active Cruise Control, Dynaudiosysteem, R line met 19", Dynamic Chassis Control, KEYLESS acces,...). Bovendien belde ik na m'n bestelling met de invoerder om mijn beklag te doen dat ik enkel een 140pk 2.0tdi kon bestellen, terwijl er in Duitsland veel meer mogelijk is. Resultaat: volgende dag het bericht dat er voor mij een 177pk versie met 4Motion ingevoerd kan worden. Echt een uniek geval dus . Auto rijdt SUPER en de afstelling en engineering van de auto verbaast me elke dag: je houdt je hart immers wat vast als je van een nieuwe 5-reeks komt (mensen verklaarden mij ook gek voor de overstap...), maar VW moet bijna nergens opdoen. Die "bijna" komt door de RNS510-navigatie, die niet bepaald modern is. Wat een auto!
                        Amai knappe CC! Zo zou ik hem ook wel willen en waar vinde da nog, dat de dealer speciaal voor u een uitzondering maakt

Comment

• Vind ik ook idd zonde dat er nogaltijd rns in zit. Qua moteur icm 4motion, rijdt zoo zalig! Zou ik ook meteen voor tekenen.

Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
                          Last edited by IbifaHo; 03/11/2013, 14:41.
                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Lekkere up! (geen idee wat voor velgen het zijn)

Stickers er af en klaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              Alle man, daar zijn veeeeel voorbeelden van. gewoon doen
                              Tgoh ja, het is wel een 5 deurs, ene met laadbak is stoerder in mijn ogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                Lekkere up! (geen idee wat voor velgen het zijn)

Stickers er af en klaar.

zijn die velgen origineel up? lijkt mij cool voor op een golf 2
                                2015 BMW S1000R
                                2010 Renault Clio RS Cup
                                1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                  zijn die velgen origineel up? lijkt mij cool voor op een golf 2
                                  Nee, zijn geen originele velgen van de up!, heb geen idee wat het voor velgen zijn.
                                  Het formaat zou 17" of zelf 18" kunnen zijn.

Comment

• Golf 7 GTI met Polo WRC Design bestickering

Comment

• Dat zijn audi a1 quattro replicas in 17 inch te verkrijgen. Deze komen er volgend jaar bij mij ook onder. Als de wagen daartegen nog in ons bezit is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nilske1985 Bekijk Berichten
                                        dat zijn audi a1 quattro replicas in 17 inch te verkrijgen. Deze komen er volgend jaar bij mij ook onder. Als de wagen daartegen nog in ons bezit is.
                                        http://www.wielkracht.nl/17-inch-ext...2011-vid13412/
                                        ok, thx.

Comment

• Nog is een paar Polo's.

2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
                                          X