Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
    Oooooohhh

echt prachtig, zéér geslaagd dit !!!
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
      Als je de logo'tjes achteraan op een auto van 9 jaar verwijdert, ga je dan kleurverschil krijgen? (op een zilvere)
      zo goed als niks, denk ik .. eens flink kuisen en t zal nagenoeg onzichtbaar zijn
      1994 Mercedes SL320
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        heeft er iemand een overzicht van de golf IV uitrustingsniveau's

standaardopties voor

Base, comfortline, highline?

thanks

kzou eens de zoekmasjien gebruiken .. theeft hier zeker al gestaan, ik dénk in een topic van Tigra ..
        1994 Mercedes SL320
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
          .. theeft hier zeker al gestaan, ik dénk in een topic van Tigra ..
          Daar weet ik niks van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            heeft er iemand een overzicht van de golf IV uitrustingsniveau's

standaardopties voor

Base, comfortline, highline?

thanks
            Misschien deze site eens checken:
            VW Golf Forum. Support zu Problemen mit deinem Golf, Umbauberichte und Fahrzeugvorstellungen, grosser VW-Teilemarkt. Alle Modellvarianten der Golf-Generationen

Is wel Duits...

Comment

Een Golf 3 TDI met 110 pk. Heeft die veel problemen?
              En hoeveel kost het vervangen van de aandrijfriem?

Thx!
              Toen ik mijn Golf 3 in 1999 verkocht, was de koppakking het eerste waar de garagist naar keek en vertelde mij dat dit hét zwakke punt bij de Golf 3 was. Ook was er bij de kandidaat kopers iemand die meteen naar de koppakking keek (olie in de koelvloeistof kan een teken zijn dat de koppakking het aan t begeven is).

Comment

• Er zou nu toch een nieuwe "kleine" VW Variant komen om de Golf IV Variant af te lossen.

Hij zou echter komen op de Jetta-basis, wat uiteindelijk niet veel verschilt van de Golf V.
                (Op basis van de Bora was er ook een Variant, wat zijn meerwaarde t.o.v. de Golf IV Variant was, is mij nog steeds onduidelijk)

Hij zou in Mexico gebouwd worden (waar ze de Jetta bouwen), in het voorjaar van 2007 voorgesteld worden en leverbaar zijn tegen de zomer.

Comment

• Touareg V10 TDI trekt boeing 747!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                    Zie bovenaan deze pagina

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

Zie bovenaan deze pagina
                      Jamaja, ik ga niet iedere link openen he! Als er nu eens bijstond wat zich eronder bevond!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                        Er zou nu toch een nieuwe "kleine" VW Variant komen om de Golf IV Variant af te lossen.

Hij zou echter komen op de Jetta-basis, wat uiteindelijk niet veel verschilt van de Golf V.
                        (Op basis van de Bora was er ook een Variant, wat zijn meerwaarde t.o.v. de Golf IV Variant was, is mij nog steeds onduidelijk)

Hij zou in Mexico gebouwd worden (waar ze de Jetta bouwen), in het voorjaar van 2007 voorgesteld worden en leverbaar zijn tegen de zomer.

http://forum.gute-fahrt.de/showthrea...hlight=variant
                        maar is er in 2008/2009 geen golf VI al???

met die variant zijn ze echt rijkelijk te laat hoor

Comment

• Mijne garagist krijgt gelijk

Phaeno?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                            maar is er in 2008/2009 geen golf VI al???

met die variant zijn ze echt rijkelijk te laat hoor
                            Jep, dolfke VI is ook op komst.
                            Ik vind ook dat ze te laat zijn, zeker wel, omdat ik denk dat zo'n Golf/Jetta Variant best potentieel heeft.
                            Lijkt mij een volumemodelleke waar nog wat aan verdiend kan worden.
                            Men vergelijkt de verkoopcijfers van de Golf V vaak met de Golf IV en dan komen ze tot de conclusie dat ze veel lager zijn maar ik denk dat de Golf Variant een mooi stuk van de Golf IV-koek voor zijn rekening nam, zeker in de Heimat.

Misschien is het net bedoeling om de Variant-versie te gebruiken als "overlapper", gezien de Golf IV Variant tot 2006 gemaakt werd en de hatchback maar tot 2003. (ongeveer halve levenscyclus overlapt)
                            't Kan zijn dat ze dit met de Jetta Variant ook van plan zijn...?

Comment

• De IV Variant kwam ook pas bijna twee jaar (1999) na de hatch op de markt... mss dat het daar ook iets mee te maken heeft?

Hij wordt trouwens nog steeds gemaakt, niet? De laatste keer dat ik in de garage geweest was toch nog... . De meeste mensen geloven of weten dat niet.

Ze dachten allemaal dat ik mij ne goeie occasie gekocht: "nee nee... 't is ne nieuwe"

edith zegt dat hij nu toch niet meer op www.vw.be staan.

Comment

• Blijven super!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                    Jep, dolfke VI is ook op komst.
                                    Ik vind ook dat ze te laat zijn, zeker wel, omdat ik denk dat zo'n Golf/Jetta Variant best potentieel heeft.
                                    Lijkt mij een volumemodelleke waar nog wat aan verdiend kan worden.
                                    Men vergelijkt de verkoopcijfers van de Golf V vaak met de Golf IV en dan komen ze tot de conclusie dat ze veel lager zijn maar ik denk dat de Golf Variant een mooi stuk van de Golf IV-koek voor zijn rekening nam, zeker in de Heimat.

Misschien is het net bedoeling om de Variant-versie te gebruiken als "overlapper", gezien de Golf IV Variant tot 2006 gemaakt werd en de hatchback maar tot 2003. (ongeveer halve levenscyclus overlapt)
                                    't Kan zijn dat ze dit met de Jetta Variant ook van plan zijn...?
                                    alle een beetje zoals de cabrio dus... ah nee, die ging 2 levenscyclussen mee...
                                    de golf III zelfs tot begin 2004... stond ook wel een lullig figuur tussen de 307CC en de maganeCC

Comment

• Comment

• Als je weet dat een 'gewone' gepantserde Phaeton al om en bij de 4,5 ton weegt, aan hoeveel zou deze tank dan wel niet zitten.

Comment

• Zalig, daar zou ik wel graag in vertoeven/vervoerd worden...

Comment

Working...
                                          X