Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan ben je compleet van het padje af, als je dat op je lijf laat aanbrengen.

Comment

• Comment

• Comment

• Vraagje ivm VW Passat 2012

Is er bij een passat bluemotion een krik / sleutel voorzien of enkel een herstellingskit? Heb net eentje gekocht maar er zit geen krik / sleutel in de koffer. Ik zou dit graag weten voor ik ga klagen...

Comment

• Das denk ik een optie. Standaard idd herstelkit.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Meestal als er een herstel kit aanwezig is, ontbreekt vaak de krik en sleutel omdat er van uitgegaan wordt dat het wiel er niet af hoeft.
              Het idee is dat je de pasta in de band laat lopen, de auto 2-3 meter verplaatst zodat die pasta verdeeld wordt door de band, en dan oppompen, de pasta zou dan het lek vanzelf dichten.

Wat mijn betreft een waardeloos systeem, geef mijn maar gewoon een reservewiel, krik en sleutel in de kofferbak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                Meestal als er een herstel kit aanwezig is, ontbreekt vaak de krik en sleutel omdat er van uitgegaan wordt dat het wiel er niet af hoeft.
                Het idee is dat je de pasta in de band laat lopen, de auto 2-3 meter verplaatst zodat die pasta verdeeld wordt door de band, en dan oppompen, de pasta zou dan het lek vanzelf dichten.

Wat mijn betreft een waardeloos systeem, geef mijn maar gewoon een reservewiel, krik en sleutel in de kofferbak.
                Ik ben er ook niet echt fan van maar ik had nu niet de keuze...

Comment

• hout vasthouden...maar omdat ik vroeger altijd op gas reed (tank ipv reservewiel) en de meer recente auto's van me allemaal geen reservewiel hebben...ik heb nog nooit lek gereden vanaf mijn 18 tot nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    hout vasthouden...maar omdat ik vroeger altijd op gas reed (tank ipv reservewiel) en de meer recente auto's van me allemaal geen reservewiel hebben...ik heb nog nooit lek gereden vanaf mijn 18 tot nu
                    Ik heb op 6 jaar rijden 4 keer lekgereden.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
                    Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      hout vasthouden...maar omdat ik vroeger altijd op gas reed (tank ipv reservewiel) en de meer recente auto's van me allemaal geen reservewiel hebben...ik heb nog nooit lek gereden vanaf mijn 18 tot nu
                      0 op 10 jaar
                      Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk Berichten
                      Ik heb op 6 jaar rijden 4 keer lekgereden.
                      Ofwel zoek jij putten op ofwel heb je echt veel pech want 4 op 6 jaar lijkt me enorm veel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                        0 op 10 jaar

Ofwel zoek jij putten op ofwel heb je echt veel pech want 4 op 6 jaar lijkt me enorm veel!
                        Geen enkele van een put :-P
                        Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
                        Gij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé

Comment

• Ik op 5 jaar ook nog nooit lek gereden.

Comment

• Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laats lek gereden heb.
                            Maar toch geef ik de voorkeur aan een reserve wiel in de kofferbalk dan zo'n reparatie set.
                            Verder kan je meestal je band weg gooien als die zooi er in zit, plakken kan dan niet meer, heeft iets met hechting te maken door achterblijvende substantie van die pasta zooi.

Comment

• Nog een vraagje, de RNS 315 ( met bluetooth ) heeft die een aparte cd of sd-kaart met de kaarten of zijn deze reeds geïnstalleerd bij aflevering?

Ik heb een 2de hands zonder een cd/sd, is dit normaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                                Nog een vraagje, de RNS 315 ( met bluetooth ) heeft die een aparte cd of sd-kaart met de kaarten of zijn deze reeds geïnstalleerd bij aflevering?

Ik heb een 2de hands zonder een cd/sd, is dit normaal?
                                Bij mij stonden de kaarten er op bij aflevering, ook geen cd of SD mee gekregen.

Ik heb 1 auto met herstelkit gehad en het is de enige waar ik ooit ben mee lek gereden :-D was dan nog een snee van een paar cm ... Depanneur op dus ..
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Enkel sd kaart nodig om up te daten. Kaarten zittne idd in het geheugne.
                                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                    Ik op 5 jaar ook nog nooit lek gereden.
                                    Jij rijdt nog met een rubberke ofwa?
                                    Zijt gij trouwens al 5 jaar samen met die van u?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Alé ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                          Enkel sd kaart nodig om up te daten. Kaarten zittne idd in het geheugne.
                                          en de kaarten kan je zelf downloaden voor de Discovery Media en Pro:

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Working...
                                          X