Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    ALLLES over de VW golf:

Golf info

Vet.

Zalige naam ook: 'doppel-wobber'...

Comment

• VW CORRADO

Gemaakt van 1988 tot 1995

2.0 8V

De Corrado 2.0 8V werd in het laatste kwartaal van 1995 geintroduceerd om de verkoopcijfers, die niet zo best waren, wat op te schroeven. Het hielp echter niet omdat de prestaties van deze auto wat tegen vielen.
      1.8 16V

Met dit model is het in 1988/1989 allemaal begonnen. Klik hier voor foto's van de werking van de actieve achterspoiler.
      2.0 16V

Geintroduceerd in 1992: een nieuw motorblok met nieuwe specificaties. Door een verhoogd koppel waren de prestaties wat beter dan de 1.8 16V. De katalisator zorgde er helaas voor dat het aantal PK's gelijk bleef.
      1.8 G60

De G60 was eigenlijk de eerste Corrado met een hoog vermogen, te danken aan de unieke G-lader. Net als de 16V werd de G60 in 1989 geintroduceerd.
      2.9 VR6 (Europa)

De snelste (af fabriek) Corrado. Bij introductie werden er 6 Campaign-uitvoeringen uitgebracht en in 1995, het laatste bouwjaar van de Corrado, werd de VR6 Storm uitvoering uitgebracht voor de Europese markt.
      SLC 2.8 VR6 (US)

In de Verenigde Staten heeft de VR6 een iets lichter motorblok. Het Amerikaanse model heeft oranje knipperlichten in de voorbumper, met oranje reflectoren aan de zijkant. De achterklep is net onder de spoiler voorzien van een derde remlicht. In het interieur zijn er ook een paar verschillen, zo zijn er voor de veiligheids-eisen "knee-pads" aangebracht. en er zijn electrische gordels ingebouwd.
      2.9 VR6 Campaign

De Corrado Campaign was een speciale editie van de VR6. Een "standaard" VR6 werd voorzien van speciale bekleding (rood leder). Er werden van deze editie slechts 6 gemaakt

Comment

• De campaign: allemaal verscheept naar Engeland (6 stuks van gemaakt) zijn naar de 6 best verkopende dealers gegaan als bedankje. Hiervan zijn er nog 5 over inmiddels. hieronder het exclusief interieurtje

Comment

• VERSCHILLEN TUSSEN DE CORRADO'S

Comment

• 't Ook hier effe posten leek me leuk:

Daarnet als reclamespot op Radio 2:

" Waarschuwing:

Volkswagens zijn beter uitgerust en minder duur dan u denkt.
            Informeer u."

Leuk te horen dat ze ook bij VW weten dat ze op gebied van prijszetting en gulheid geen grote naam hebben.
            Nog beter te weten is dat ze hier ook daadwerkelijk gaan aan werken, de nieuwe Golf wordt, volgens VW, niet duurder dan de huidige en beter uitgerust.

Nu nog een betere garantieperiode (4 jaar lijkt me al mooi) en ook ik heb weer een reden een VW te kopen.

Comment

• Nice! Goede bijdrage(n) tot het topic Arnev.!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Nice! Goede bijdrage(n) tot het topic Arnev.!
                En ik ?

Comment

Nice! Goede bijdrage(n) tot het topic Arnev.!
                  ja , kzin al lang subaru en VAG lover. en tis vakantie. kzegge kga er is invliegen. VOLKSWAGEN

en bedankt hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                    En ik ?
                    gij ook net als bobo , ...

Comment

En ik ?

jij kunt vw niet missen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

jij kunt vw niet missen

Boooh

Als ik effe serieus mag wezen moet ik bekennen dat ik de Jetta een knappe wagen vind. Ook de Passat Variant kan me bekoren, de sedan niet. Maar dat is ver alles momenteel. De Golf V blijf ik omwille van z'n rondingen een lelijk ding vinden. De IV moest ik niet vanwege z'n ondermaatse kwaliteit voor 'n VW.

'k Vind allesinds positief dat ze hun prijzen in de gaten houden en concurentieel houden. Toen ik m'n leasePassat kreeg (1999) begonnen ze de pan uit te swingen.

Comment

En ik ?

GIJ ZEKER WUR!!!!!

Comment

• amerikaanse

Comment

• Da vind ik al wa overdreven eerlijk gezegd...

Niets boven origineel... met een persoonlijk tintje uiteraard...

Comment

• Gele koplampen zijn wel

Comment

• Ken nog iemand die zo'n Corrado heeft gehad, zelfs vrij lang.

Gelukkig nadien een A4 gekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                    amerikaanse
                                    begreep ik dus nooit, terwijl elke amerikaan sealed beamers heeft...krijgt de us-corrado opeens een tekening in z'n koplampen waarop het nog meer 1 lamp lijkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      begreep ik dus nooit, terwijl elke amerikaan sealed beamers heeft...krijgt de us-corrado opeens een tekening in z'n koplampen waarop het nog meer 1 lamp lijkt
                                      ja ,das waar wat je zegt. da lijkt toch heel raar.

Comment

Gele koplampen zijn wel
                                        ja é , kvin da ook zo vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                          ja é , kvin da ook zo vet
                                          Later in m'n golfje of in m'n E30'ske of in m'n Juniorke of in m'n................ .......

Comment

Working...
                                          X