Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenjoa é , das zo zalig.
Goa ét smoak joeng!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGoa ét smoak joeng!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten...zeker wanneer ze uit en dat gelig schijsel ziet
Vroeger vond ik het ook altijd zo zalig als we in frankrijk op reis waren, 's nachts zag ik dan telkes van die gele ronde lampjes afkomen... echt speciaal. Heeft iets warm.
Ook helemaal geen slecht gedacht, want het gele licht verhoogd het contrast. (een zonnebril met licht getinte geel-achtige glazen heeft hetzelfde effect)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenja hé.
Vroeger vond ik het ook altijd zo zalig als we in frankrijk op reis waren, 's nachts zag ik dan telkes van die gele ronde lampjes afkomen... echt speciaal. Heeft iets warm.
Ook helemaal geen slecht gedacht, want het gele licht verhoogd het contrast. (een zonnebril met licht getinte geel-achtige glazen heeft hetzelfde effect)
als ik da zie denk ik altijd aan iets GANSTA kvin et zo schoon
Comment
-
voor de zichtbaarheid is het wel nefast, daarom ook dat oude franse topwagens in de rest van europa (met witte lampen) zo'n verdomd goede koplampen hadden
ik denk dat je door een gele zonnebril kijken en gele schijnwerpers niet mag verwisselen
de hoogste opbrengst van licht is lijkt altijd lichtblauw, zoals de lucht en xenons (maar in feite is dat ook wit licht, onze ogen reageren er anders op)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvoor de zichtbaarheid is het wel nefast, daarom ook dat oude franse topwagens in de rest van europa (met witte lampen) zo'n verdomd goede koplampen hadden
ik denk dat je door een gele zonnebril kijken en gele schijnwerpers niet mag verwisselen
de hoogste opbrengst van licht is lijkt altijd lichtblauw, zoals de lucht en xenons (maar in feite is dat ook wit licht, onze ogen reageren er anders op)
Oh ok, dan heb ik verkeerd gedacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karelVW Bekijk BerichtenWat kiezen voor leasing: Passat 2.0TDI berline of Ford S MAX 1.8TDCI Trend.
Zelfde prijs in leasing ongeveer. Passat heeft oa. DVD GPS, S MAX monochroom.
Kan huidige Ford qua kwaliteit vergeleken worden met VW? Passat is stijlvoller, S MAX sportiever.
ja , er is toch veel verschil tussen een S-MAX en een PASSAT. ik zou den passat nemen. ford is zeker ook niet slecht
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Is nu wel uitgeschreven en staat in zijn garage...
@ C. : Prachtige foto's alweer1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denniske Bekijk BerichtenMijn nonkel heeft ook nog een ori corrado. Op de AZEV velgjes na. Een rode 16V. Man wat een zalige kar is dat. Heeft trouwens de ori 14" ers nog liggen.
Is nu wel uitgeschreven en staat in zijn garage...
Waar wacht je op!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWaar wacht je op!!!!
Is wel lekker die kar.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Volkswagen Caddy
Caddy mk I van 1983 tot 1992
Oorspronkelijk bedoeld voor de Amerikaanse markt, en gebaseerd op de in Amerika geleverde Golf 1 In Europa in 1983 op de markt gekomen in diverse varianten. Als open Pickup of als gesloten bestelwagen.
gesloten versie:
pickup versie:
getunde pickup : met ronal turbo velgen
Comment
Comment