Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Later in m'n golfje of in m'n E30'ske of in m'n Juniorke of in m'n................ .......
    joa é , das zo zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
      joa é , das zo zalig.

Goa ét smoak joeng!

Comment

Goa ét smoak joeng!
        jjoaoa , merci kerl (gij wok , maar da wist ge al é)

Comment

• ...zeker wanneer ze uit en dat gelig schijsel ziet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            ...zeker wanneer ze uit en dat gelig schijsel ziet
            ja hé.

Vroeger vond ik het ook altijd zo zalig als we in frankrijk op reis waren, 's nachts zag ik dan telkes van die gele ronde lampjes afkomen... echt speciaal. Heeft iets warm.

Ook helemaal geen slecht gedacht, want het gele licht verhoogd het contrast. (een zonnebril met licht getinte geel-achtige glazen heeft hetzelfde effect)

Comment

ja hé.

Vroeger vond ik het ook altijd zo zalig als we in frankrijk op reis waren, 's nachts zag ik dan telkes van die gele ronde lampjes afkomen... echt speciaal. Heeft iets warm.

Ook helemaal geen slecht gedacht, want het gele licht verhoogd het contrast. (een zonnebril met licht getinte geel-achtige glazen heeft hetzelfde effect)

als ik da zie denk ik altijd aan iets GANSTA kvin et zo schoon

Comment

• nog es e ori corrado , jammer dat er niet veel ori meer zijn

Comment

• voor de zichtbaarheid is het wel nefast, daarom ook dat oude franse topwagens in de rest van europa (met witte lampen) zo'n verdomd goede koplampen hadden

ik denk dat je door een gele zonnebril kijken en gele schijnwerpers niet mag verwisselen

de hoogste opbrengst van licht is lijkt altijd lichtblauw, zoals de lucht en xenons (maar in feite is dat ook wit licht, onze ogen reageren er anders op)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    voor de zichtbaarheid is het wel nefast, daarom ook dat oude franse topwagens in de rest van europa (met witte lampen) zo'n verdomd goede koplampen hadden

ik denk dat je door een gele zonnebril kijken en gele schijnwerpers niet mag verwisselen

de hoogste opbrengst van licht is lijkt altijd lichtblauw, zoals de lucht en xenons (maar in feite is dat ook wit licht, onze ogen reageren er anders op)

Oh ok, dan heb ik verkeerd gedacht.

Comment

• Wat kiezen voor leasing: Passat 2.0TDI berline of Ford S MAX 1.8TDCI Trend.
                      Zelfde prijs in leasing ongeveer. Passat heeft oa. DVD GPS, S MAX monochroom.
                      Kan huidige Ford qua kwaliteit vergeleken worden met VW? Passat is stijlvoller, S MAX sportiever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karelVW Bekijk Berichten
                        Wat kiezen voor leasing: Passat 2.0TDI berline of Ford S MAX 1.8TDCI Trend.
                        Zelfde prijs in leasing ongeveer. Passat heeft oa. DVD GPS, S MAX monochroom.
                        Kan huidige Ford qua kwaliteit vergeleken worden met VW? Passat is stijlvoller, S MAX sportiever.

ja , er is toch veel verschil tussen een S-MAX en een PASSAT. ik zou den passat nemen. ford is zeker ook niet slecht

Comment

• 1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• 1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• mooie foto's
                              Last edited by bobo; 03/01/2007, 00:58.

Comment

• mooie foto's, vreselijke auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  mooie foto's, vreselijke auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                    nog es e ori corrado , jammer dat er niet veel ori meer zijn

Mijn nonkel heeft ook nog een ori corrado. Op de AZEV velgjes na. Een rode 16V. Man wat een zalige kar is dat. Heeft trouwens de ori 14" ers nog liggen.
                                    Is nu wel uitgeschreven en staat in zijn garage...

@ C. : Prachtige foto's alweer
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denniske Bekijk Berichten
                                      Mijn nonkel heeft ook nog een ori corrado. Op de AZEV velgjes na. Een rode 16V. Man wat een zalige kar is dat. Heeft trouwens de ori 14" ers nog liggen.
                                      Is nu wel uitgeschreven en staat in zijn garage...

Waar wacht je op!!!!

Comment

Waar wacht je op!!!!
                                        Der scheelt iets mee, en de prijs ligt te hoog. En voordat ikzelf mag rijden duurt ook nog wel even...

Is wel lekker die kar.
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Volkswagen Caddy

Caddy mk I van 1983 tot 1992

Oorspronkelijk bedoeld voor de Amerikaanse markt, en gebaseerd op de in Amerika geleverde Golf 1 In Europa in 1983 op de markt gekomen in diverse varianten. Als open Pickup of als gesloten bestelwagen.

gesloten versie:

pickup versie:

getunde pickup : met ronal turbo velgen

Comment

Working...
                                          X