Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
    Zou dat moeilijk zijn om zoééntje te monteren op een normale Golf lll?
    ik denk dat dat kinderspel is

hier een knappe golf III van iemand van carstyling .. bepaalde zaken vind ik minder, maar de combinatie zwarte velg - grijs uiterlijk - katsjoe onderdelen - smoked voorlichten maken hem wel erg knap ... heel wat anders dan de meeste tuninggolfkes III

1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
      ik denk dat dat kinderspel is

hier een knappe golf III van iemand van carstyling .. bepaalde zaken vind ik minder, maar de combinatie zwarte velg - grijs uiterlijk - katsjoe onderdelen - smoked voorlichten maken hem wel erg knap ... heel wat anders dan de meeste tuninggolfkes III
      Alex, meen jij dat nu? Sjonnie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
        Alex, meen jij dat nu? Sjonnie
        voor een golf III vind ik het niet mis
        1994 Mercedes SL320
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

voor een golf III vind ik het niet mis
          Als ik geld genoeg had kocht ik direct OZ superturismo GT velgen en een verlaging.

Meer heeft de G3 niet nodig imo...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

Als ik geld genoeg had kocht ik direct OZ superturismo GT velgen en een verlaging.

Meer heeft de G3 niet nodig imo...
            elke golf is zo simpel te verfraaien

kijk hoe mooi die wielkassen gevuld zijn

binnenkort gaat de golf binnen voor die deur te herstellen, zouden jullie de stootlijstjes rondomrond laten meespuiten ?
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

elke golf is zo simpel te verfraaien

kijk hoe mooi die wielkassen gevuld zijn

binnenkort gaat de golf binnen voor die deur te herstellen, zouden jullie de stootlijstjes rondomrond laten meespuiten ?
              Ik zou dat doen!

Comment

• Doen!

Heb je al voorlichten gevonden Alex?
                Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                  Doen!

Heb je al voorlichten gevonden Alex?
                  nee, nog niet .. Ik heb er mij eigenlijk ook nog niet echt mee beziggehouden
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• originele golf 4 voorlichten met 1 pinker ipv 2 -> 50€
                    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Zou dat moeilijk zijn om zoééntje te monteren op een normale Golf lll?
                      ja da lukt zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                        Ik zou dat doen!
                        ik zou da ook doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Daarstraks weer getuige geweest van de VW-kwaliteit...

Mijn tante had met haar Poloke 6N tegen een voorligger geknald. Bumper beschadigd. Ze gaat tenissen, en wil terug vertrekken, batterij plat.

Dus ik ga ff depanneren door batterij van mijn mini in de polo te steken zodat ze naar hierthuis kan komen met dat ding. Met aansluiten van batterij merk ik dat de remlichten continu blijven branden. Dus lampjes eruit gehaald om kortsluiting te vermijden.

Bon, als ze hierthuis aankwam eens ff gekeken wat het probleem was. Bleek dat ze zo hard op de rem had getrapt dat heel die schakelaar en bijbehorend aansluitmechanisme gewoonweg krom was getrokken

Dus met andere woorden: een vrouw die vollop op de rem trapt voor een noodstop kan vervolgens naar de garage omdat alles krom staat

Dan schade opgemeten vooraan. viel op zich wel mee, bumper kan herbruikt worden (is toch een oude wagen), enkel de grille moet vervangen worden. de voorschermen zijn ook wel wat verplooid, evenals de grillomlijsting maar het is de moeite niet om zoiets te ontdeuken en herspuiten, gewoon rechtrekken zal wel volstaan. bevestigingen van koplampen zijn ook afgebroken, maar dat kan gefixt worden.
                          Bij het demonteren van de plastic bumper viel me trouwens op dat de metalen 'steunbalk' erachter gewoonweg half doorgeroest was en dit op een wagen van 10 jaar oud met 100.000km...leuk om weten dat je daar niet veel stevigheid van moet verwachten. Nu hij krom staat moet hij dus vervangen worden. Hopelijk levert de dealer eentje zonder roest...
                          Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                          Hahaha, tja, VW...welke andere hé

Deze reacte zorgde voor een rode bol met bijgevoegd zinnetje:

Hou dan je bek mongool
                          De persoon die zich hoogstwaarschijnlijk diep gekwetst voelt vergat er z'n naam bij te zetten. Spijtig.

Comment

• stefANUS jonge,gaat het?...
                            rust maar lekker uit...
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• VW BORA V5 2.3

VW BORA V5

5 cilinders, 20 kleppen, 2324 cc, 225 Nm bij 3200 tpmen 170 pbij 6200 tpm

Comment

• een veel betere motor dan de 2.3 V5 150pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  een veel betere motor dan de 2.3 V5 150pk.
                                  kga ier nog iets liggen over den 1.8T 4pitter 5klepper. ff inscannen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                    ik zou da ook doen
                                    alleen monteerde vw het op het laatst zelf niet meer op de gti en vr6, het schraapt nogal veel over de grond door de slappe demping na een drempel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      alleen monteerde vw het op het laatst zelf niet meer op de gti en vr6, het schraapt nogal veel over de grond door de slappe demping na een drempel
                                      meespuiten van de bagetten

Comment

• edithhh

kzou willen foto's zetten van uit een curcus van ik over de 1.8T motor. maar hou kan ik die hier zetten? dat ze nog leesbaar zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                                          http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=52478

originele golf 4 voorlichten met 1 pinker ipv 2 -> 50€
                                          groen bolleke onderweg
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X