Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dat konijn is wel subtiel

Comment

• Die fatale duurtest met de Touran zal zeker wel een spijtige waarheid zijn.
      Als Autobild het al zegt (en die zijn naar het schijnt tamelijk VAG-gezind) dan zit er stront aan de knikker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        dat konijn is wel subtiel

Ik wil dat ook hebben! Dan verwijder ik alles vanachter en zet ik gewoon zo'n konijntje derop!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• ik wil ook een konijn op mijn konijn

Comment

• Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Comment

• damn die net net dezelfde banden met een rode streep erop als in de champ car Lekker

Comment

• Reclame uit 1985:

Comment

• de witten tennisballentijd

Comment

• boris becker
                    steffi agassi

Comment

• Comment

• uitlaten en spoiler vin ik iets TE . anders staat ie wel mooi.
                        met rode kap

Comment

• Bestaat er een perssite van Volkswagen met HiRes beelden van hun wagens en varianten?

Comment

• Volkswagen Tiguan

Comment

• Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• God hates you!
                                Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  ik wil ook een konijn op mijn konijn
                                  Dan gaat het snel hoor!

Comment

• Volkswagen Golf terug naar de tekentafel

De designers van Volkswagen moeten hun huiswerk voor de Golf VI overdoen. De nieuwe concernbaas Martin Winterkorn, die overkomt van Audi, is namelijk niet tevreden over het uiterlijk van de middenklasser. De introductie is met enkele maanden uitgesteld.
                                    Volgens het Duitse vakblad Automobilwoche vindt Winterkorn het uiterlijk van de nieuwe Golf te progressief. Vooral de voorzijde met erg grote luchtinlaten valt niet in de smaak bij de ex-Audi-baas. Het front moet hertekend worden om conservatieve klanten niet af te stoten.

Volkswagens nieuwe designchef Walter de Silva heeft de opdracht gekregen het design bij te werken. Daardoor verschuift de marktintroductie van de nieuwe Golf van het eerste kwartaal van 2008 naar het tweede of derde kwartaal van 2008.

Winterkorn heeft nog meer toekomstige VW-modellen afgekeurd. De presentatie van de vierdeurs coupé concept car op basis van de Passat is uitgesteld. Die auto zou in februari voorgesteld worden en in maart aan het publiek getoond worden in Genève. Dat is dus uitgesteld naar een niet nader genoemde datum.

Walter de Silva gaat voorts nog wijzigingen aanbrengen aan de nieuwe Scirocco, naar verluidt een lieveling van ex-VW-chef Wolfgang Bernhard en ex-VW-designchef Murat Günak. Welke gevolgen dit heeft voor de introductiedatum van de coupé op Golf-basis is niet bekend. (autoscoops.be)

Comment

• Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Toch zelf niet gereden in de R32 hoop ik??

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Comment

Working...
                                          X