dat konijn is wel subtiel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat konijn is wel subtiel
Ik wil dat ook hebben! Dan verwijder ik alles vanachter en zet ik gewoon zo'n konijntje derop!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
damn die net net dezelfde banden met een rode streep erop als in de champ car Lekker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik wil ook een konijn op mijn konijn
Comment
-
Volkswagen Golf terug naar de tekentafel
De designers van Volkswagen moeten hun huiswerk voor de Golf VI overdoen. De nieuwe concernbaas Martin Winterkorn, die overkomt van Audi, is namelijk niet tevreden over het uiterlijk van de middenklasser. De introductie is met enkele maanden uitgesteld.
Volgens het Duitse vakblad Automobilwoche vindt Winterkorn het uiterlijk van de nieuwe Golf te progressief. Vooral de voorzijde met erg grote luchtinlaten valt niet in de smaak bij de ex-Audi-baas. Het front moet hertekend worden om conservatieve klanten niet af te stoten.
Volkswagens nieuwe designchef Walter de Silva heeft de opdracht gekregen het design bij te werken. Daardoor verschuift de marktintroductie van de nieuwe Golf van het eerste kwartaal van 2008 naar het tweede of derde kwartaal van 2008.
Winterkorn heeft nog meer toekomstige VW-modellen afgekeurd. De presentatie van de vierdeurs coupé concept car op basis van de Passat is uitgesteld. Die auto zou in februari voorgesteld worden en in maart aan het publiek getoond worden in Genève. Dat is dus uitgesteld naar een niet nader genoemde datum.
Walter de Silva gaat voorts nog wijzigingen aanbrengen aan de nieuwe Scirocco, naar verluidt een lieveling van ex-VW-chef Wolfgang Bernhard en ex-VW-designchef Murat Günak. Welke gevolgen dit heeft voor de introductiedatum van de coupé op Golf-basis is niet bekend. (autoscoops.be)
Comment
Comment