Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het staat er toch boven, "nog ene"...rolling eyes.

Sending from somewhere, used with Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Comment

• in mijn tunigperiode wou ik op mijn golf cabrio rechts dat ouwe achterlicht hebben, maar dat was toen niet in tuning te vinden heb ik maar zwarte gemonteerd (barf achteraf gezien, jeugdzonde - ook geen spijt hoor)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
              Het viel mij afgelopen week in frankrijk weer op hoeveel campeerders voor een VW camper gaan (Westfalia, California's etc.). Veel T4's en T5's maar ook nog redelijk veel T3's en een camper T2'tje tegengekomen.

Comment

• Het voordeel van die dingen is dat de reis veel korter duurt dan met een sleurhut achter de auto.

Comment

• the trip is part of the journey

Comment

• Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Comment

• Comment

• italiaans

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                              Dat is een omgebouwde EOS.
                              Daar kan je zo een Scirocco voorkant opschroeven, beide autos zijn gebaseerd op het PQ35 platform.
                              Last edited by ; 11/08/2016, 22:01.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                  Dat is een omgebouwde EOS.
                                  Daar kan je zo een Scirocco voorkant opschroeven, beide autos zijn gebaseerd op het PQ35 platform.
                                  Zo maak je van EOS wel een veel mooiere auto.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Nooit begrepen waarom VW dat zelf nooit gedaan heeft, toen bleek dat de EOS slecht verkocht.
                                    Je had zo'n EOS simpel opnieuw in de markt kunnen zetten als een Scirocco CC (Coupé Cabrio)

Comment

• Comment

Comment

• stijlvol ouder worden

Comment

Working...
                                          X