Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
    Is cleaned niet net de wagen extreem verlagen? Waarom zou men dan op Cleaned een Golf Country willen?

er is iemand die een bezit

Comment

• weet iemand nog de meerprijs van de country tov een gelijk gemotoriseerde golf 5d. gewoon om eens vergelijken wat ze nu als meerprijs vragen voor hun cross modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        weet iemand nog de meerprijs van de country tov een gelijk gemotoriseerde golf 5d. gewoon om eens vergelijken wat ze nu als meerprijs vragen voor hun cross modellen.
        ik heb geen exacte cijfers en ga voort op m'n geheugen, je ziet maar wat je daar mee doet

een syncro kostte ongeveer 150000 meer dan een fwd golf, en de country zat daar nog eens 100000 boven

maar de mattheus zal mss nog een autogids van 90 hebben liggen

Comment

• Oktober 1984:

November 1986:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• ik vond dat vroeger te druk... dat front mét dubbele koplampen én dan nog eens dat gti-logo

Comment

• ik wist eigelijk niet dat er golf 2 gti's, zonder airco werden verkocht met slechts 2 koplampen...ik dacht dat 4 al standaard was op het laatste van de 1 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                ik wist eigelijk niet dat er golf 2 gti's, zonder airco werden verkocht met slechts 2 koplampen...ik dacht dat 4 al standaard was op het laatste van de 1 ?
                Airco?
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Leuke job

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                    Cayenne had dat filmpje hier al gepost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                      Airco?
                      met airco kregen ze maar 2 lampen, om extra koeling voor de aircoradiator te voorzien

Comment

• en tis sowieso een geshopte foto, vw was er toen al erg goed in
                        een gti had sleuven in de spoiler naar de remmen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                          cool

Comment

• tis wel een (knappe) tekening, maar zo was de spoiler

Comment

• We hebben hier als vervangwagen een Lupootje (met open skydak) ik denk een 1.2 trekt goed op!
                              Worden die Lupo's nog gemaakt?
                              Nora!

Comment

• Zalig!
                                Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                                  We hebben hier als vervangwagen een Lupootje (met open skydak) ik denk een 1.2 trekt goed op!
                                  Worden die Lupo's nog gemaakt?
                                  néé

van '98 tot '05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten

Zalig!
                                    nen GTI zonder de GTI achterlichten (zwart met rood)

Comment

• Lupo + GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                        nen GTI zonder de GTI achterlichten (zwart met rood)
                                        dat waren alleen de special's die die lichten kregen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          dat waren alleen de special's die die lichten kregen
                                          ahja , merci bobo.

Comment

Working...
                                          X