Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenLupo + GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenVolkswagen Pointer ????
Comment
-
Comment
-
-
heeft er al iemand de nieuwe touran zien rijden in belgië ??
die is nu al een maand verkrijgbaar maar ik heb hem nog niet gezien. In duitsland wel ja, in het zuiden ervan dan nog wel.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenheeft er al iemand de nieuwe touran zien rijden in belgië ??
die is nu al een maand verkrijgbaar maar ik heb hem nog niet gezien. In duitsland wel ja, in het zuiden ervan dan nog wel.
zelfs ook één duitser ermee tegengekomen rond zaventem4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenheeft er al iemand de nieuwe touran zien rijden in belgië ??
die is nu al een maand verkrijgbaar maar ik heb hem nog niet gezien. In duitsland wel ja, in het zuiden ervan dan nog wel.
De nieuwe neus maakt er minder een busje van.
Maar 'k vind die enorme chroomneus nog steeds niet passen. Laatst nog een Passat zien rijden, waarschijnlijk B2Bline want de flanken hadden een zwarte rand rond de ramen ipv chroom. Voorzien van lelijke wieldoppen maar vooraan een joekel van een chromen neus.
Een basisauto hoeft geen chroom.
Comment
-
heel mooie voorkant maar nog steeds banaal langsachter.
Wat me wel serieus opviel was de harde plastieken boord van de zetels als je wou uitstappen.
de cover van de zitting kwam maa reen paar cm lager dan het leder. maa rals je dus uitstapte schuurde je door dat leder (wegens vervomring van verplaatsing van je gewicht) telkens op die rand. pijnlijke ervaring telkens weer (paar keer geporbeerd wegens ongeloof) en nefast voor het leder vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenbanaal langsachter.
Bij Aziaten heet dat 'saai en inspiratieloos'.
Dat je dat nog niet wist, Wim...
Comment
-
Comment
Comment