Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• niceee!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        Lupo + GTI

een vriendin van mij heeft lange tijd een polo of lupo gti gehad. man man man, dat was een zot ding, niet normaal

Comment

• morgen naar de vw-garage

Comment

• Comment

• Volkswagen Pointer ????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                Volkswagen Pointer ????
                Lijkt iets voor de Zuid-Amerikaanse of Aziatische markt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                  Volkswagen Pointer ????
                  VW GOL?

Comment

• Is inderdaad de Volkswagen Gol bestemd voor de Zuid-Amerikaanse markt.

Comment

• Lijkt op een oude skoda vind ik
                      nls2000

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=ssSRE...elated&search=

Snel?

Comment

• heeft er al iemand de nieuwe touran zien rijden in belgië ??
                          die is nu al een maand verkrijgbaar maar ik heb hem nog niet gezien. In duitsland wel ja, in het zuiden ervan dan nog wel.
                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                            heeft er al iemand de nieuwe touran zien rijden in belgië ??
                            die is nu al een maand verkrijgbaar maar ik heb hem nog niet gezien. In duitsland wel ja, in het zuiden ervan dan nog wel.
                            ik heb er al een aantal gezien ja, ik vind hem nu na de facelift trouwens veel knapper.
                            zelfs ook één duitser ermee tegengekomen rond zaventem
                            4 rings driver

Comment

• Ik heb er ook nog geen gezien in Belgie, 1tje in Frankrijk. Hij is wel geslaagd moet ik zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                                heeft er al iemand de nieuwe touran zien rijden in belgië ??
                                Ja, kheb ze al zien rijden.
                                De nieuwe neus maakt er minder een busje van.
                                Maar 'k vind die enorme chroomneus nog steeds niet passen. Laatst nog een Passat zien rijden, waarschijnlijk B2Bline want de flanken hadden een zwarte rand rond de ramen ipv chroom. Voorzien van lelijke wieldoppen maar vooraan een joekel van een chromen neus.

Een basisauto hoeft geen chroom.

Comment

• heel mooie voorkant maar nog steeds banaal langsachter.
                                  Wat me wel serieus opviel was de harde plastieken boord van de zetels als je wou uitstappen.
                                  de cover van de zitting kwam maa reen paar cm lager dan het leder. maa rals je dus uitstapte schuurde je door dat leder (wegens vervomring van verplaatsing van je gewicht) telkens op die rand. pijnlijke ervaring telkens weer (paar keer geporbeerd wegens ongeloof) en nefast voor het leder vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                    banaal langsachter.
                                    Bij duitsers heet dat 'strak zakelijk'.
                                    Bij Aziaten heet dat 'saai en inspiratieloos'.

Dat je dat nog niet wist, Wim...

Comment

• ik vind hem vanachter wel geslaagd. Vooraan had ik ook de indruk dat het minder een bus was, en dat is wel goed.

2 een goeie maand en half en ik heb hem
                                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• geschiedenis van Volkswagen

Comment

• Comment

Working...
                                          X