Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
m'n touran verbruikt gemiddeld zo'n 7L. Is dit normaal? ik had verwacht dat die zo'n 6.3 à 6.6L zou verbruiken. Of daalt dit naarmate hij wat meer kilometers zou krijgen (heb hem nog maar net, nog net geen 1000 km gereden)
Mijn Golf verbruikte in het begin ook iets meer benzine (en olie )
Maar nu hij aan de 20.000 begint te komen merk ik dat hij zuiniger is geworden, idd. Aan 7 ltr heb ik wel nooit gezeten. Voorheen was het 6,1 - 6,2... nu zit hij rond de 5,5
De olie heb ik eens moeten bijvullen rond 7.000 km
aan die lichten en velgen zie je nu nog dat het een R32 is hé. er zit een gewone G5 bumper op. trek de nummerplaat na en je ziet toch ook dat het een R32 is hé ?
aan die lichten en velgen zie je nu nog dat het een R32 is hé. er zit een gewone G5 bumper op. trek de nummerplaat na en je ziet toch ook dat het een R32 is hé ?
ja tuurlijk daar twijfel ik niet aan dat het een echte r32 is vraag me gewoon af wat voor aanpasingen ze nog zoal gedaan hebben...
VW Golf GTI 'Pirelli'Fotospecial > Volkswagen Golf GTI PirelliVolkswagen brengt na GTI Edition 30 van de Golf, een tweede speciale reeks van het model op de markt. Dat is de Golf GTI Pirelli. Het merkt grijpt ermee terug naar het verleden. Van de eerste generatie Golf GTI (op basis van de Golf II) kwam in 1983 immers al eens een Pirelli-editie op de markt. De specifieke aankleding van het model werd bedacht voor Volkswagen Individual.
Net als de Edition 30 heeft de GTI Pirelli recht op extra vermogen. Terwijl de GTI aftikt op 200pk, heeft de 2.0 TFSI van de Pirelli 230 paarden op stal. Het koppel gaat ook 20Nm in de plus om uit te komen op 300Nm. In combinatie met een handgeschakelde zesbak sprint de Pirelli naar 100km/u in 6,8 tellen. Met de DSG-automaat met dubbele koppeling wordt dat zelfs 6,6 tellen. Dat is telkens haast een halve tel beter dan de 200pk-uitvoering. Ondanks het extra potentieel blijft het meerverbruik beperkt. Volgens VW is dat slechts 2 deciliter.
Onder de specifieke uitrusting vinden we vanzelfsprekend Pirelli-rubbers. De 225/40 P-Zero-banden zitten om een 18-duims velg geklemd. De koets -verkrijgbaar in drie- of vijfdeursversie- is geheel gelakt (in tegenstelling tot de gewone GTI, waar nog enkele bumperelementen zwart zijn) en verkrijgbaar in vier kleuren, waaronder een specifiek voor deze versie voorbehouden ‘Sunflower'-geel. Het interieur krijgt een specifieke aankleding. Her en der zijn gele accenten toegevoegd en waar normaal GTI prijkt, staat nu Pirelli. Voor de gelegenheid wordt de standaarduitrusting aangedikt met verwarmde voorzetels, een lederen armsteun en een cd-speler.
Comment