Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenMooi Golf VW-driver, maar ook mooie witte Kadett D op de achtergrond
Die Kadett had ik ineens nog niet opgemerkt2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Op de nederlandse site van VW staat er standaard "niet-rokers uitvoering" bij de "Trendline" maar daar liggen de standaaruitrustingen allemaal wel wat anders of bij ons lijkt me.
Bij ons staat er bij de specificaties niets gemeld van roker of niet-roker uitvoering, dus ga ik er maar van uit dat er een assebak in zit met daarbij een aanstekerplug...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenKnappe Golf!
Al aan een eventuele verlaging gedacht?
Daar dacht ik ook direct aan bij het zien van de foto's. Nu, het begint met velgen en verlagen, en voor je het weet heb je een andere uitlaat, een chip en weet ik veel wat nog allemaal. Daarom dat ik er bij mijn wagen gewoon niet aan begin. Naar herverkoopwaarde maakt dat toch niets uit, dus waarom zou ik eraan beginnen.
Niettemin, als je dergelijke velgen laat monteren, mag de wagen idd wel wat lager, dat is waar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenKnappe Golf!
Al aan een eventuele verlaging gedacht?2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenDaar dacht ik ook direct aan bij het zien van de foto's. Nu, het begint met velgen en verlagen, en voor je het weet heb je een andere uitlaat, een chip en weet ik veel wat nog allemaal. Daarom dat ik er bij mijn wagen gewoon niet aan begin. Naar herverkoopwaarde maakt dat toch niets uit, dus waarom zou ik eraan beginnen.
Niettemin, als je dergelijke velgen laat monteren, mag de wagen idd wel wat lager, dat is waar.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenMjah, velgen en verlaging, meer heb je eigenlijk niet nodig. (Al is dit zeker afhankelijk van wagen tot wagen )2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenheb je TDI pijp ?2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenJa zeker. Voordeel is dat je op een Golf IV de uitlaat niet ziet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenje ziet ze toch , ik zou ze polieren2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenVind ik niet nodig. Als je gewoon achter de wagen staat zie je de uitlaat toch niet.
ieder zijn mening é
uwe golf is heel schoon
Comment
Comment