Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
    2016 Audi A3 G-tron

Comment

• 2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
      2016 Audi A3 G-tron

Comment

• nog Rabbit

Comment

• Mooi Golf VW-driver, maar ook mooie witte Kadett D op de achtergrond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            Mooi Golf VW-driver, maar ook mooie witte Kadett D op de achtergrond
            Thx. Golf IV's blijven toch tijdloze schoonheden vind ik. Veel mooier dan de Golf V.

Die Kadett had ik ineens nog niet opgemerkt
            2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
            2016 Audi A3 G-tron

Comment

• allebei schitterende golfkes

Comment

• Ik heb mij vorige week een golf V "Hockey Player" besteld. Dat is een "Trendline" met wat sportieve extra's. Maar nu ben ik vergeten vragen als daar al of niet een sigartettenaansteker standaard in zit (is voor mijn gsm-lader). Kan er mij dit iemand zeggen?

Comment

• Op de nederlandse site van VW staat er standaard "niet-rokers uitvoering" bij de "Trendline" maar daar liggen de standaaruitrustingen allemaal wel wat anders of bij ons lijkt me.
                  Bij ons staat er bij de specificaties niets gemeld van roker of niet-roker uitvoering, dus ga ik er maar van uit dat er een assebak in zit met daarbij een aanstekerplug...
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk Berichten
                    Heel knap, veel beter

Comment

*Foto Golf*
                      Knappe Golf!

Al aan een eventuele verlaging gedacht?
                      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                        Knappe Golf!

Daar dacht ik ook direct aan bij het zien van de foto's. Nu, het begint met velgen en verlagen, en voor je het weet heb je een andere uitlaat, een chip en weet ik veel wat nog allemaal. Daarom dat ik er bij mijn wagen gewoon niet aan begin. Naar herverkoopwaarde maakt dat toch niets uit, dus waarom zou ik eraan beginnen.
                        Niettemin, als je dergelijke velgen laat monteren, mag de wagen idd wel wat lager, dat is waar.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Knappe Golf!

Een verlaging komt er zeker en vast aan. Is broodnodig vind ik. Mijn wagen staat precies in 4x4-modus.
                          2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                            Daar dacht ik ook direct aan bij het zien van de foto's. Nu, het begint met velgen en verlagen, en voor je het weet heb je een andere uitlaat, een chip en weet ik veel wat nog allemaal. Daarom dat ik er bij mijn wagen gewoon niet aan begin. Naar herverkoopwaarde maakt dat toch niets uit, dus waarom zou ik eraan beginnen.
                            Niettemin, als je dergelijke velgen laat monteren, mag de wagen idd wel wat lager, dat is waar.
                            Mjah, velgen en verlaging, meer heb je eigenlijk niet nodig. (Al is dit zeker afhankelijk van wagen tot wagen )
                            nls2000

Comment

Mjah, velgen en verlaging, meer heb je eigenlijk niet nodig. (Al is dit zeker afhankelijk van wagen tot wagen )
                              Vind ik ook. Nog enkel de verlaging, dan is hij perfect. Chip vind ik niet nodig. Andere uitlaat is nog minder nodig.
                              2016 Audi A3 G-tron

Comment

• heb je TDI pijp ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                  heb je TDI pijp ?
                                  Ja zeker. Voordeel is dat je op een Golf IV de uitlaat niet ziet.
                                  2016 Audi A3 G-tron

Comment

Ja zeker. Voordeel is dat je op een Golf IV de uitlaat niet ziet.
                                    je ziet ze toch , ik zou ze polieren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                      je ziet ze toch , ik zou ze polieren
                                      Vind ik niet nodig. Als je gewoon achter de wagen staat zie je de uitlaat toch niet.
                                      2016 Audi A3 G-tron

Comment

Vind ik niet nodig. Als je gewoon achter de wagen staat zie je de uitlaat toch niet.
                                        inderdaad , daarom zou ik het doen
                                        ieder zijn mening é

uwe golf is heel schoon

Comment

Working...
                                        X