Golf II, spartaanse onverwoestbaarheid.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLKSWAGEN Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenGolf II, spartaanse onverwoestbaarheid.
golf 2 G60 limited (71 exemplaren en dus de zeldzaamste van alle golfjes)
alleen beschikbaar in 5deurs met de zwarte lak, herkenbaar aan ondermeer de blauwe vw-motorsportlogo's, blauwe rand rond radiatorrooster (ipv rood bij gti), verbrede wielkasten, de cl-bumpers en een US-voorbumper
heeft een 16klepper G60 met 210 pk (krachtigste golf tot de golf IV r32 uitkwam) en synchro (4wielaandrijving)
alle opties die mogelijk waren op een golf II (lederen interieur, zetelverwarming, elektrische ruiten,...) zaten hier standaard op, enkel de airco niet omdat er geen plaats meer was onder de motorkap
prijs: 68.500DM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtendeze is toch nie zo spartaans hoor
golf 2 G60 limited (71 exemplaren en dus de zeldzaamste van alle golfjes)
alleen beschikbaar in 5deurs met de zwarte lak, herkenbaar aan ondermeer de blauwe vw-motorsportlogo's, blauwe rand rond radiatorrooster (ipv rood bij gti), verbrede wielkasten, de cl-bumpers en een US-voorbumper
heeft een 16klepper G60 met 210 pk (krachtigste golf tot de golf IV r32 uitkwam) en synchro (4wielaandrijving)
alle opties die mogelijk waren op een golf II (lederen interieur, zetelverwarming, elektrische ruiten,...) zaten hier standaard op, enkel de airco niet omdat er geen plaats meer was onder de motorkap
prijs: 68.500DM
IK
WIL
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
IK
WIL
.
En qua prijs valt dat dan nog serieus tegen ook, de nieuwprijs word soms overschreden
edith heeft mij juist verteld dat er in Engeland eentje te koop staat met RHD-conversie en alle originele LHD-onderdelen erbij, bouwjaar '90 (het tweede en laatste productiejaar, kleine verschillen zoals een iets lichtere kleur voor de wagens uit '90,...), 49duizend kilometer. wel geen prijs erbij...
Last edited by quadrifoglio; 27/08/2007, 20:05.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIk heb een vraagje voor de kenners,
Heeft er iemand een idee waarom je bij de Golf V geen 170pk tdi kunt krijgen in combinatie met de 4motion??
Tzou me verwonderen moest daar een technische reden voor zijn.
Ik zou allesinds zeggen (tegen je broer): CHIPPEN GODVERDOMME!!!!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenSjieke fotos Quadri, heb je ook interieurpics?
heb hier wel nog een vw scene liggen met interieurpics, zal morgen scannen
heb wel nog deze pic vanop wörthersee 2006 gevonden met de 3 golf G60 limiteds van in de vw scene
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNee.
Tzou me verwonderen moest daar een technische reden voor zijn.
Ik zou allesinds zeggen (tegen je broer): CHIPPEN GODVERDOMME!!!!
Jij wist blijkbaar al wat ik wou horenLast edited by Mercedeske; 28/08/2007, 00:29.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtentoch nog een paar interiorpics na een half uurtje zoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
prachtige OEM-velg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
Comment