Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAGANI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
    omgebouwde??
    nee hoor
    gewoonweg een personalized custom build
    Welja, vandaar die aanhalingstekens, nja, ik denk toch dat ik voor 2 zonda's ga.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Welja, vandaar die aanhalingstekens, nja, ik denk toch dat ik voor 2 zonda's ga.
      NATUURLIJK
      1 coupe & 1 cabrio

Comment

• Tis dat hé, als je dan toch het geld hebt kan je het beter direct goed doen.

Comment

• Aangezien dat dit topic hier de laatste dagen toch hot is, hier enkele zelfgetrokken foto's

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
              Aangezien dat dit topic hier de laatste dagen toch hot is, hier enkele zelfgetrokken foto's

Zo mag 'ie voor mij. Er moet niks aan veranderen...

Comment

• Hoeveel kanariepietjes hebben ze geliquideerd voor dat interieur.

Comment

• Da geel is me toch net iets te flashy, neeje kzou er koppijn van krijgen.

Moest ik het geld hebben om dezen de kopen dan zou ik er voor de lol zo een radio2 kanarie ophangen.

Met wat geluk win ik dan een Ford Ka (die dan kan dienen voor dagelijks gebruik)

Comment

• Ziede? Niemand moet 'm. Ik neem 'm wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Zo mag 'ie voor mij. Er moet niks aan veranderen...

Dat interieur...

Comment

Ziede? Niemand moet 'm. Ik neem 'm wel.
                        ola maat, niet te vlug é:

we delen hem, ik de onpare maanden, gij de pare maanden

(das weer goed geregeld zi )

Comment

Ziede? Niemand moet 'm. Ik neem 'm wel.
                          Ik geef niet zomaar op.

Comment

• Voor mij graag een oranje zoals uit die top gear aflevering met de f430 en de gt.

Dus ook niet die carbon versie.. 'k vind die er wat 'over'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                              Hoeveel kanariepietjes hebben ze geliquideerd voor dat interieur.
                              Het is struisvogel .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                Aangezien dat dit topic hier de laatste dagen toch hot is, hier enkele zelfgetrokken foto's

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten

Perfectie!
                                Zie dat spiegeltje hier op de onderste foto bij die F.

Comment

• Dat rood vind ik niet zo geslaagd. In't geel is 'm werkelijk

Comment

• Een héél dun laagje geel of wit waarbij het carbon nog komt doorkijken moet magnifiek zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      Een héél dun laagje geel of wit waarbij het carbon nog komt doorkijken moet magnifiek zijn
                                      Ik had ook al zo iets gedacht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                        De Zonda S en Roadster S hebben 555 pk
                                        De Zonda F heeft 602 pk
                                        De Zonda Roadster F en Clubsport hebben 650 pk
                                        De Zonda R heeft 750 pk

...
                                        echt? , wist ik niet, volgens mij weegt de roadster net evenveel als de dichte dus zal die roadster wel een stuk sneller zijn dan de 'coupé' , meestal is het andersom

Comment

• Bijna alle F Coupé's zijn Clubsports .

Comment

Working...
                                          X