Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PAGANI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenhoe zie je dat eigenlijk
DjDirk, zoek het eens uit als je op bezoek gaat bij Horacio .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOhnee, als ik moest kiezen tussen een CCX of een zonda, ik zou zonder ook maar een milliseconde te twijfelen de zonda kiezen! Die CCX spreekt me eigelijk bijna niet aan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenGoh, ik had horen zeggen dat de Clubsport carbon-ceramische remmen heeft (optie op gewone), een titanium knalpot (ook optie op de gewone), en een ceramic-coated uitlaatspruitstuk (geen optie op de gewone), maar de Pagani-site spreekt dit tegen ...
DjDirk, zoek het eens uit als je op bezoek gaat bij Horacio .
toch bedankt, misschien onthoud ik het
Comment
-
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
Comment
-
Bestaat er eigenlijk een Koenigsegg-lovers-topic? Da's precies een nóg exclusievere bak.
Over Pagani: het design vind ik er ook over, absoluut niet zo mooi. Maar dat verbleekt als je het volledige plaatje bekijkt. De wagen is een masterpiece en het bedrijf een huzarenstukje.
Als ik het goed voorheb doet de Horacio er ook alles aan om klanten/pers persoonlijk tot dienst te zijn. Een Lambo lijkt ineens zo'n banaal serieproduct.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEcht?!
Ik kan dus echt niet kiezen é... Beiden hebben lijnen die mij aanspreken. Dat overdreven Italiaans design, of de droge zweedse afrondingen. Ik weet et echt niet
Overigens beiden wagens waar veeel te weinig fotos van zijn (zeker Koenigsegg)
Die witte is ook knap! Ik zou écht niet kunnen kiezen in welk kleur hem te nemen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMja, kweetniet hoe het komt, maar bij de CCX heb ik niet het 'WAUW' en ''-gevoel als ik dat bij de zonda heb!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenBestaat er eigenlijk een Koenigsegg-lovers-topic? Da's precies een nóg exclusievere bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenQua looks kan de Koenigsegg niet tippen aan de pagani in mijn ogen.
De pagani straalt zoveel meer klasse en finesse uit.
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDat had ik ook, tot er mij een jaar of 3-4 geleden een CCR voorbij schoot in Zwitserland, monsterachtig gewoon En dat geluid van die Ford V8 + supercharger=
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDat had ik ook, tot er mij een jaar of 3-4 geleden een CCR voorbij schoot in Zwitserland, monsterachtig gewoon En dat geluid van die Ford V8 + supercharger=
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten'k Heb ze al alletwee gezien en gehoord, en hoewel zo'n Koenigsegg zeker een erg indrukwekkend auto is, blijft mijn voorkeur toch uitgaan naar de Pagani, zonder twijfel.
Comment
Comment