Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAGANI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
    Goh, ik had horen zeggen dat de Clubsport carbon-ceramische remmen heeft (optie op gewone), een titanium knalpot (ook optie op de gewone), en een ceramic-coated uitlaatspruitstuk (geen optie op de gewone), maar de Pagani-site spreekt dit tegen ...

DjDirk, zoek het eens uit als je op bezoek gaat bij Horacio .
    nog geen bevestiging van hun ontvangen, maar hoorde dat ze nogal traag op mails reageren, bij Matteo heeft het 2 maand geduurd eer ze geantwoord hadden

wil in de plaats dan maar Zagato gaan bezoeken, heb gisteren avond dan maar een mailtje naar hun gestuurd om te vragen of ze de Spyker binnen hebben

Comment

• Pagani heeft bekend gemaakt dat het de laatste straatversie van de Zonda heeft geproduceerd. Voorlopig zal alleen nog de extreem dure Pagani Zonda R, die speciaal wordt gemaakt voor circuitgebruik, de fabriek in Modena verlaten.

Dat meldt de gezaghebbende website Globalautoindex. Pagani heeft zich met de Zonda vanuit het niets tussen fabrikanten als Ferrari en Lamborghini genesteld. De carrosserie van de relatief lichte supersportwagen bestond voor een belangrijk deel uit koolstofvezel en de kracht kwam van V12 van AMG. De eerste Pagani Zonda, de C12, haalde een vrij magere 408 pk uit een 6,0-liter V12.

Later kwam de Zonda C12 S. Deze had een 7,3-liter V12 aan boord, eveneens van AMG. Die leverde een supercar-waardige 555 pk. De acceleratie naar van 0 tot 100 kilometer per uur kostte deze versie 3,7 seconden en de topsnelheid lag op 354 kilometer per uur.

In 2005 kwam de ultieme Zonda, de F. De F stond voor de achternaam van de legendarische Formule 1-coureur Juan Manuel Fangio, een persoonlijke vriend van Horacio Pagani. Deze versie was nog iets lichter dan de S en de motor was opgevoerd naar 602 pk. In een nog specialere Clubsport-versie was de V12 zelfs goed voor 685 pk.

Toch kunnen we afsluiten met goed nieuws: volgens Globalautoindex komt Pagani in 2008 met een geheel nieuw model.

Bron: AutoWeek.nl

Comment

• niet getreurd he er komt een nieuw model
        ik vind het spijtig het zijn prachtige karren maar ik ben toch blij dat er eindelijk eens een ander model komt

Comment

• Hij is nochtans helemaal nog niet verouderd qua styling... Ik heb respect/medelijden voor de designer die het volgende model moet ontwerpen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
            Hij is nochtans helemaal nog niet verouderd qua styling... Ik heb respect/medelijden voor de designer die het volgende model moet ontwerpen..
            Dat doet Horacio lekker zelf, geloof ik .

Comment

• Deze heb ik vorig jaar op de Sema Show in Las Vegas getrokken.

Op de stand van Michelin:

En deze stond op de stand van Lexani/Asanti ... weggduwd in een hoekje ...

Comment

• *mond valt open*

Comment

• waarom de pagani, hij was nog zo jong
                  ik snap echt niet dat die Amerikanen niet inzien hoe lelijk hun tuning wel niet is, hebben die dan echt geen smaak, maarja ze hebben Bush ook verkozen dus een goede smaak en intelligentie zit er daar weer niet in.

als een Amerikaan dit leest:"personaliseer u auto door u naam aan de binnenkant van de uitlaat te plakken, je bent vast en zeker de enige die dat doet en het houdt de wagen schoon."

eigenlijk bedoelt voor een Amerikaan die Nederlands kan maja

Comment

• Comment

• Velgen zijn photoshop .
                      Zalige wagen voor de rest!

Comment

• I know

Comment

• Full carbon is toch wel het summum voor deze kar, maar de kleuren zien er ook subliem ook (dat donkerrood...) Twijfel twijfel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                            Velgen zijn photoshop .
                            Zalige wagen voor de rest!
                            Inderdaad, maar damn, wat ziet 'ie er goed uit zo!

Comment

• Comment

• Comment

• Ik ben es benieuwd wat de opvolger van de Zonda zal worden.

Pagani

Pagani>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Ferrari>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Lam bo

Comment

• Dat is mijn favouriete kleurencombo voor de Zonda: rood met bloot carbon
                                    The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• he

Dit is meer al een cirqui wagen, nog nooit zien rijden deze super bolide.
                                      Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                        Ik ben es benieuwd wat de opvolger van de Zonda zal worden.

Pagani

Pagani>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Ferrari>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Lam bo
                                        !!!NEWSFLASH!!!
                                        Ne Ferrari is veu jeanette!

De snellen Eddy hei da gezei hé ... kem er niks mee te make!

Maar over een Fag-F spreken in een Pagani topic is pure blasphemy mijn ged8!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                          !!!NEWSFLASH!!!
                                          Ne Ferrari is veu jeanette!

De snellen Eddy hei da gezei hé ... kem er niks mee te make!

Maar over een Fag-F spreken in een Pagani topic is pure blasphemy mijn ged8!

www.lambounfall.de

Comment

Working...
                                          X