Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PAGANI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenSchoon van ver maar ver van schoon, vandaar ik de andere foto's ervan niet gepost heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtengoh, weet je, eender hoe ik mijn reactie nu probeer te formuleren, het klinkt iedere keer zo verkeerd
but here goes, sort off
tja, de kost van het onderhoud hangt er natuurlijk vanaf hoe vaak dat je ermee wil rijden/gebruiken éh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenNatuurlijk zou je haar uit je bed stampen...
In dit topic nog pics van die griet met een Koenigsegg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenFak dat spel heeft toch een pooierinterieur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAls je nu niet overtuigd bent...ik vind het alleszins ni veel soeps
In dit topic nog pics van die griet met een Koenigsegg.
Ik moet me al niet meer voorstellen hoe ze er zonder schmink uitziet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenOk, you're 100% right.
Ik moet me al niet meer voorstellen hoe ze er zonder schmink uitziet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk zou ze meepakken op restaurant, ze kan het gebruiken precies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk zou ze meepakken op restaurant, ze kan het gebruiken precies
Comment
-
interieur staat of valt met de keuren natuurlijk. hout combineren met carbon en geel lijkt me nu niet echt het toppunt van goede smaak te zijn.
want in tegenstelling tot het interieur van diene playmobiel wagen ernaast kan de pagani wel degelijk knap uit de hoek komen qua interieur
Comment
Comment