Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAGANI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Qua edelheid van materialen, afwerking en oog voor detail is Pagani top.

Maar de styling is persoonlijk, en omdat het zo apart is, is het ook polariserend. Persoonlijk zie ik veel liever het interieur van een 599 GTB Fiorano dan dat van de Pagani.

Comment

• Comment

• Welk speciaal model range is dat nu weer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            Welk speciaal model range is dat nu weer?
            Ik dacht dat dat een overfinch was, maar m'n geheugen kan me in de steek laten.

Comment

• Mijn poging tot interior-shot

Werkplaats

Pagani maakt gelukkig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Murci interieur is gewoon Audi, dat krijg je ook als je een S8 besteld die nog wat minder kost? Met alle respect voor die kar, maar daar is niets exclusief aan in 't interieur. OK, 't kan er ongelooflijk vet uit zien, goed afgewerkt zijn maar het is daarom nog altijd geen extreem of supercar interieur.
                Oei, wrong!
                Interieur Murci is niks van Audi aan Simoni

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                Ik heb het interieur van een Zonda nog nooit in RL mogen aanschouwen maar zo op foto is het afschuwelijk imho.
                Ga er eens even inzitten en je verandert vrij snel van gedachte

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Persoonlijk zie ik veel liever het interieur van een 599 GTB Fiorano dan dat van de Pagani.
                Grumpf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Oei, wrong!
                  Interieur Murci is niks van Audi aan Simoni

Ga er eens even inzitten en je verandert vrij snel van gedachte

Grumpf
                  Ik bedoel "Audi", niet parts gebruikt van Audi. Of ben ik daar ook mis? (kan best zijn)

Comment

• Ah, dat het eigendom is van Audi ... ja, dat wel natuurlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                      Verstelling van de stoelen.
                      Ahzo. Dus als je even je leuning aan het verzetten bent, lijkt het alsof je aan je man-delen aan het draaien bent. Handig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                        Ahzo. Dus als je even je leuning aan het verzetten bent, lijkt het alsof je aan je man-delen aan het draaien bent. Handig.
                        t is iig mooier dan bij Lambo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Wat een vloerbekleding, ik zou apart schoenen kopen om in de auto aan te doen
                          Iedereen die een Pagani koopt krijgt een paar schoenen bij,gemaakt door de schoenmaker van de paus,......DOES THE POPE HAVE A PAGANI!!!!!!!!

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          geniaal knap interieur, maar voetmatten in 't leder gaat er toch over
                          Ja echt erover hé,.....IK WIL........

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Persoonlijk zie ik veel liever het interieur van een 599 GTB Fiorano dan dat van de Pagani.

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Pagani maakt gelukkig
                          Memories

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten

Grumpf

Comment

• Dat interieur van zo'n Pagani is echt wel vet

Je bent wel precies met een rijdende chacosse onderweg, maar dat neem ik er met plezier bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                              Ik heb het interieur van een Zonda nog nooit in RL mogen aanschouwen maar zo op foto is het afschuwelijk imho.
                              Second that.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                Tot nu toe is dit het eerste Pagani-interieur dat ik knap kan noemen. Volledig zwart doet het minder 'kitcherig' overkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Tot nu toe is dit het eerste Pagani-interieur dat ik knap kan noemen. Volledig zwart doet het minder 'kitcherig' overkomen.
                                  ik vind de rooie gezelliger overkomen, deze is mij zo "killig". Normaal ben ik zot van zwarte interieurs maar op foto komt deze niet goed over bij mij...

Comment

• Het vakmanschap druipt er echt vanaf als je dit ziet...

Dit is er dan weer over imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Het vakmanschap druipt er echt vanaf als je dit ziet...

Dit is er dan weer over imo.

Die gele was op aanvraag van de klant he
                                      Hun rear speakers zijn ook subliem weggewerkt (in de hoofdsteun v/d zetels).

Comment

• De details zijn absurd

De pedalen zo'n precies kleine kunstwerkjes

Comment

• Comment

Working...
                                          X