Heel mooi, ook eens een one-off voor iemand met smaak
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PAGANI Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenkom dat tegen in bv. Antwerpen, ik zou gillen als een klein meisje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenkom dat tegen in bv. Antwerpen, ik zou gillen als een klein meisje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHaha, nee dat op straat tegen komen, zou echt zijn.
Toch ongelooflijk stoer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHaha, nee dat op straat tegen komen, zou echt zijn.
Toch ongelooflijk stoer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenOh my, dit is zonder twijfel het meest geschifte geluid dat ik ooit gehoord heb. Als je dit in een tunnel zet ben je doof!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenneen, maar er rijdt toch al een MC12 corsa en een FXX op de openbare weg, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fyro Bekijk Berichteneen FXX op de openbare weg??
Te lui om te zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenJa, een lichtblauwe uit Zwitserland.
Te lui om te zoeken.
kheb wel een andere gevonden
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIn ralenti is het net een grasmaaier.
Eenmaal rijdend is het wat anders natuurlijk
Ik wacht trouwens nog altijd op de eerste Pagani-rijder op dit forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenJa, een lichtblauwe uit Zwitserland.
Te lui om te zoeken.
Comment
-
Comment
Comment