Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAGANI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Ik zou eens willen weten wie vond dat de Zonda vanaf het begin een schitterend design had. Ik vond het een belachelijk lelijke auto. Eens je dat ding IRL ziet en er eens in kan zitten gaan je ogen wel ff open. De afwerking van dat ding is gewoon onklopbaar.
    Op zich is de Zonda een soort van straaljagercocpit met een motor achter.
    Toen was hij idd ook een UFO tussen al de rest.
    Maar je moet een Pagani ook meer zien als een racechasis waar er toch wel een wagen rond moest gebouwd worden.

"Function for form"is het eigenlijk bij Horacio.
    Het is zoals Rami zegt,eens je het oog voor detail en de afwerking ziet op die wagens+het werk dat er in gaat.Dat doet bijna geen enkel merk na.
    Ze vragen er natuurlijk ook genoeg centen voor.

Binnen 5-jaar staat die Huayra bij de meesten hier op het verlanglijstje,en heeft Rami eindelijk een Zonda in zijn garage staan ipv zijn "pimpt out,not chromed" Datsun.

Tegen dan zijn er ook al talloze one-off Huayra´s op de markt.

.
    Last edited by ; 22/01/2011, 13:54.

Comment

• Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Die achterkant...

Comment

• what the freakin' hell, das echt lelijk
        2015 BMW S1000R
        2010 Renault Clio RS Cup
        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Ik denk dat het niet zozeer over de afwerking gaat, dan wel over hoe je vindt dat het hele plaatje er uit ziet.
          Dat de afwerking, het oog voor detail, de materialen... top of the bill is, daar twijfelt niemand aan. Maar dat neemt niet weg dat ik dit model minder geslaagd vind dan het vorige. Nu, misschien dat het louter aan de flauwe kwaliteit van de foto's licht, en valt de Huayra op degelijke persfoto's wél mee. Ondertussen, met er meer naar te kijken, begint het me toch te dagen dat het mogelijks wel 'n érg knap ding is.
          Zelfde verhaal bij Spyker: afwerking²²², 'schoonheid' waar niet iedereen voor te vinden is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
            Ale nu, ben ik echt de enige die hem fantastisch vind?

Comment

• Die achterkant weet ik wel te appreciëren .. de voorkant vind ik minder dan de Zonda, maar kan er zeker mee door ... Alleen die deuren lijken weg gelopen uit een eighties scifi serie ...

Comment

• Achterkant vind ik ook wel te pruimen.

Comment

• Achterkant doet me een beetje denken aan een 458.

Comment

• Comment

• Dat ziet er al beter uit.
                      Die 2 vleugeltjes zijn zo te zien ook onafhankelijk van elkaar?
                      Last edited by ; 23/01/2011, 11:03.

Comment

• Op het eerste zicht vind ik hem ook niet zo super.
                        Zal waarschijnlijk wel weer geschift snel zijn.

Comment

• Zalig kot gewoon!

Comment

• Comment

• Oei, die nieuwe is precies da ni!?

Comment

• veel verschil met de vorige is er nu ook weer niet

Comment

• Ziet er zeker niet slecht uit en zie hier nogaltijd een Zonda in, maar veel nieuws zie ik er ook weer niet in. Ik had toch gehoopt op een heel nieuw model type van sportwagen.

De achterkant vind ik geslaagd, de voorkant is maar magerkes ....

Comment

• 't Is officieel blijkbaar ...

The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten

Comment

• Comment

• Wat een zalige kar!
                                          Hoe je't ook draait of keert, het design van dergelijke auto kan moeilijk anders dan extreem zijn, vandaar dat je altijd voor- en tegenstanders zal hebben. Uiteindelijk is dat bij elke hypercar zo, sommigen vinden ze super mooi, anderen vinden diezelfde kar afschuwelijk.
                                          Om mijn punt duidelijk te maken geef ik een paar voorbeelden: Carrera GT, Enzo, Reventón,... Zelfs de 'zachter' gelijnde One-77 en andere Veyron's hebben hun lovers en haters.
                                          Persoonlijk vind ik het design verre van bijzaak, maar vind ik de nieuwe technologieën/technieken die gepaard gaan met de ontwikkeling van dergelijke nooit-in-mijn-bezit-auto's heel intressant, omdat ze bijna altijd vroeg of laat in de auto's te recht komen waar wij wél binnen enkele jaren kunnen van genieten. Dat rechtvaardigt voor mij heel veel van hun bestaansreden, en zeg nu eerlijk, doet dat design er dan nog zó veel toe?
                                          2012 Porsche Cayenne 3.0 TDI
                                          2010 Nissan 370Z 40th Anniversary Edition
                                          2008 Audi TT 2.0 TFSI S-line (sold)

Comment

Working...
                                          X