Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAGANI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pagani is voor mij het nec plus ultra onder de supercars... Een Enzo, Carrera GT, SLR vallen qua afwerking, oog voor detail en qua pure charme en aantrekkingskracht in het niets vergeleken met zo'n Pagani.

Toen ik op het Goodwood Festival of Speed aanwezig was, stond er langs de Veyron een Pagani Zonda F (ask Icefarmer en Co.)

De Pagani is zoveel beter afgewerkt, zoveel meer oog voor detail, zoveel meer liefde, zoveel meer auto... De Bugatti is een auto met ongelijke koetswerkpanelen, slechte afwerking voor dat geld... De achterspoiler stond omhoog, je kon dus naar binnen kijken. Dat zag er ronduit lelijk & slecht afgewerkt uit.

De Pagani aan de andere kant, zelfs onder de motorkap alles piekfijn afgewerkt, ... Niet te geloven.

De dag dat ik er eentje kan betalen, staat ie hier.

Comment

• Een Zonda straalt gewoon passie uit. Je merkt dat dit de droom en het werk is van 1 man, in plaats van een product dat het gevolg is van 37 marktonderzoeken, 27 ingenieurs en 12 ontwerpers.

Comment

• @ Wally: Heb je er zelf mee gereden, of meegereden? Wat het ook is, het moet een onvergetelijke belevenis geweest zijn

My favourite car
        nls2000

Comment

• mijn favoriete auto
          Last edited by ; 24/10/2006, 21:39.

Comment

• en nog een mooie foto
            Last edited by ; 24/10/2006, 21:41.

Comment

• Kostprijs van dit alles?

Comment

• Voor een Zonda F mag je toch minstens 600.000€ rekenen geloof ik...

Comment

• Prachtig filmpje over de Zonda F Roadster op deze site

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                    Prachtig filmpje over de Zonda F Roadster op deze site
                    http://www.supercarmovies.com/html/videos.html

Comment

• Comment

• Comment

• Morgen komt het officiële persbericht, als het goed is.

Comment

• Het bewijs dat een Zonda echt wel iets bijzonders is:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                              Het bewijs dat een Zonda echt wel iets bijzonders is:

"Benny Caiola Jr. is no fool. Saying that, would you lend your Ferrari Enzo to a stranger? Before you answer, consider this: the New York property developer owns two of them. And an F40, F40LM, F50, 333SP, 512BB, 575M, 456, 355, Dino, four 360s, a Lamborghini Diablo and Murcielago, Pagani Zonda, Porsche GT2 and Aston Martin Vanquish."
                              ....///

btw mag je wel met je pagani in Amerika rijden??
                              Last edited by ; 25/03/2007, 00:32.

Comment

• Benny's rulen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Benny's rulen

Comment

• Schitterend die brief!

Het moet een plezier zijn om voor zo'n merk te mogen/kunnen werken...
                                    nls2000

Comment

• Schitterend!

Iemand een idee hoeveel mensen er werken? Benieuwd of ze iets deftigs kunnen eten met die $1.000

Comment

• Met 1000 € kan je veel spaghetti's eten.

Comment

• Eigenlijk was ik dat ook al aan het denken... Allez, wat stelt 1000 dollar nu voor voor een miljardair? Dat kost het al om de sleutel van je Pagani in carbon te laten steken bij wijze van spreken...

Comment

Working...
                                          X