Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PAGANI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenJa, dat gaat een graaf masjien worden hé ... prijs zal spijtig genoeg nog graver zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenTrek het u niet aan, ze zijn toch al allemaal verkocht.
J/K ... geen spek voor mijnen bek!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenYESSS!!! Weer een zorg minder!
J/K ... geen spek voor mijnen bek!!!
Nuja, exclusief zou je inderdaad wel zijn. Ik heb er nog nooit een gezien in het straatbeeld
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenBron: AutoWeek.nl
Iemand een idee hoeveel er nu exact gemaakt zijn tot nu toe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenVeel succes gewenst aan de ontwerper
Iemand een idee hoeveel er nu exact gemaakt zijn tot nu toe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenMinder dan 100
Wat een auto
7:27 en een beetje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten!!!NEWSFLASH!!!
Ne Ferrari is veu jeanette!
De snellen Eddy hei da gezei hé ... kem er niks mee te make!
Maar over een Fag-F spreken in een Pagani topic is pure blasphemy mijn ged8!
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDe Zonda's zijn schitterende wagens ... maar ik vind ze hun prijs helaas niet waard ... voor die prijs koop ik een LP640 Roadster en een Gallardo SL die ik tot 1000PK laat tunen bij Heffner.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtengelukkig verschillen meningen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDa's inderdaad een zot bedrijfje. Doen ze die Gallardo echt tot 1000 tegenwoordig? Ik herinner me nog de filmpjes waarin de test driver van Lambo ermee rijdt, hij vond het geweldig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenEn de Zonda F Clubsport heeft onlangs een snellere tijd neergezet op de Nordschleife dan de Carrera GT .
7:27 en een beetje.
Pagani heeft vorige maand op de Nürburgring een ronderecord neergezet voor productieauto’s.
Pagani is naar de Nürburgring getogen om te vieren dat Juan Manuel Fangio daar vijftig jaar geleden zijn droomrace reed. In tien ronden vocht de coureur zich daar terug van 45 seconden achterstand naar een overwinning. Pas in de laatste ronde pakte hij de kop.
De Pagani Zonda draagt de geest van de inmiddels overleden Fangio in zich. De Argentijnse coureur was een persoonlijke vriend van Horacio Pagani en deed een duit in het zakje bij de ontwikkeling van de superauto.
Tijdens de recordpoging van vorige week zette de Zonda F Clubsport op het 20,6 kilometer lange circuit een tijd neer van 7.27:82 minuten. Dat is mede te danken aan de verstelbare schokbrekers. De bestuurder kan bij dit model zelf zijn onderstelafstemming regelen.
Comment
Comment